|
WPŁYWOWY CONTENT MARKETING
VIRJI P. wydawnictwo: PWN, 2024, wydanie Icena netto: 91.50 Twoja cena 86,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wpływowy content marketing
Strategie, dzięki którym Twoje treści
będą przemyślane, angażujące i skuteczne
Poznaj strategie, dzięki
którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne.
Zwiększ
współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie
klientów.
Przeczytaj wyjątkową
książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie
Goody Business Book Awards. Purna Virji, uznana na całym świecie
strateg ds. treści, prezentuje sprawdzone strategie tworzenia treści
wideo i audio, działania w mediach społecznościowych, które
Twoi odbiorcy będą chcieli czytać i oglądać, na które będą
czekać.
Opisuje także, jak
opanować dystrybucję treści w różnych kanałach, takich jak
strony internetowe, blogi, e-mail i sieci społecznościowe, aby
maksymalizować zasięg, zaangażowanie i wpływ. Dzięki tej książce
poznasz łatwe do wdrożenia wskazówki, a także przykłady
najlepszych kampanii content marketingowych marek takich jak Patagonia,
Microsoft, Spotify i Google oraz wywiady z czołowymi ekspertami
branżowymi z całego świata.
Znajdziesz
również porady, jak dostosować treść do różnych
etapów podróży klienta. Książka ta zapewni Ci
długoterminowy sukces Twojej strategii content marketingowej, zwiększy
świadomość marki, zbuduje relacje i poprawi wskaźniki konwersji.
376 stron, Format:
16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|