wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 74.99 71,24   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SZTUKA SKUTECZNEGO PISANIA JAK TWORZYĆ TREŚCI KTÓRE PRZYCIĄGAJĄ UWAGĘ


ROGERS T. LASKY-FINK J.

wydawnictwo: PWN, 2024, wydanie I

cena netto: 74.99 Twoja cena  71,24 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sztuka skutecznego pisania

Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę


ŁADNIE pisze się w szkole.

W życiu trzeba pisać SKUTECZNIE.


Kiedy ostatnio czekałaś kilka dni na odpowiedź na ważnego e-maila?

A może znów spędziłeś godziny na pisaniu newslettera, który ostatecznie nie przyniósł oczekiwanego rezultatu?

W cyfrowym świecie dotarcie do odbiorców jest wyjątkowo trudne. Każdego dnia otrzymują oni mnóstwo wiadomości i komunikatów. Jako autorzy musimy nieustannie konkurować o ich skupienie i uwagę. Napisany pięknym stylem i dobrze zredagowany tekst już nie wystarczy.

Jak pisać, żeby zainteresować odbiorców i zachęcić ich do podjęcia działania?

Jessica Lasky-Fink i Todd Rogers, naukowcy z Harvardu, od lat prowadzą badania nad ludzkim zachowaniem i procesami poznawczymi. Korzystając ze swojego doświadczenia i wiedzy z zakresu komunikacji, psychologii i nauk behawioralnych, stworzyli 6 zasad skutecznego pisania, dzięki którym twoje teksty będą nie tylko atrakcyjne, ale także przystępne i zrozumiałe dla czytelnika.

Sztuka skutecznego pisania to praktyczny poradnik oparty na wynikach badań naukowych, który nauczy cię skutecznej komunikacji nie tylko w biznesie, ale również w życiu codziennym.

Wprowadzenie

Część I Jak przyciągnąć uwagę czytelników

1. Wejdź do głowy czytelnika
2. Myśl jak zajęty czytelnik
3. Pamiętaj o swoich celach

Część II Sześć zasad skutecznego pisania

4. Zasada pierwsza: mniej znaczy więcej
5. Zasada druga: pisz przystępnie
6. Zasada trzecia: zadbaj o czytelny układ tekstu
7. Zasada czwarta: używaj formatowania, ale z umiarem
8. Zasada piąta: napisz czytelnikom, dlaczego powinno ich to obchodzić
9. Zasada szósta: pisz tak, żeby łatwo było odpowiedzieć

Część III Nasze zasady w praktyce

10. Narzędzia, porady i częste pytania
11. Kto pisze te słowa? 

Podziękowania
Przypisy końcowe
Bibliografia

264 strony, Format: 14.8x21.0cm, oprawa miękka



Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022