wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTA NA RYNKU NOWYCH TECHNOLOGII I WYBRANYCH RYNKACH USŁUG


TWARDZIK M. SHULHINA L. RED.

wydawnictwo: SGH, 2024, wydanie I

cena netto: 87.75 Twoja cena  83,36 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTA NA RYNKU NOWYCH TECHNOLOGII I WYBRANYCH RYNKACH USŁUG


Wraz z rozwojem technologii cyfrowych społeczeństwa stanęły u progu rewolucji technologicznej, która prowadzi do transformacji zachowań i sposobu ich życia. Innowacje rozwijają się z zawrotną prędkością, generując nowe rozwiązania w bezprecedensowym tempie. Rzeczywistość stopniowo przenika się ze światem wirtualnym, przy czym coraz większy nacisk kładziony jest na rozwój zrównoważony. Pionierskie innowacje na nowo definiują przyszłość zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorstw. Wprowadzanie szeregu nowych technologii, obejmujących zaawansowane rozwiązania cyfrowe oraz coraz bardziej zautomatyzowane innowacje, poprawia jakość życia konsumentów, ale zarazem stanowi źródło wielu zagrożeń. Na znaczeniu zyskuje również bezpieczeństwo konsumenta na rynku nowych technologii cyfrowych jako zagadnienie współczesnego marketingu. W niniejszej monografii przedstawiono bezpieczeństwo konsumenta na rynku nowych technologii cyfrowych oraz na wybranych rynkach usług z różnych perspektyw badawczych. Publikację podzielono na dwie części, które dotyczą odpowiednio bezpieczeństwa konsumenta na rynku nowych technologii oraz bezpieczeństwa konsumenta na wybranych rynkach usług. W części pierwszej znajduje się siedem rozdziałów, w których poruszono szereg zagadnień dotyczących bezpieczeństwa konsumenta w dobie wirtualizacji życia społeczno- gospodarczego, sztucznej inteligencji w działalności marketingowej, możliwości i sposobów wykorzystania nowoczesnych narzędzi cyfrowych, a także bezpieczeństwa ich pobierania i użytkowania. Część druga składa się z sześciu rozdziałów, w których wskazano na bezpieczeństwo konsumenta na wybranych rynkach usług, m.in. turystyki medycznej, e-commerce, finansowym oraz usług hotelowych. Przedstawiono również problematykę influencer marketingu oraz możliwych zagrożeń dla konsumenta wynikających z nieetycznych zachowań influencerów. Zwrócono uwagę na związek między sytuacją finansową konsumenta a poczuciem jego bezpieczeństwa, zwłaszcza w sytuacji rosnących kosztów życia, wysokiej inflacji i niepewności gospodarczej. Wskazano również okoliczności i motywy zadłużania się konsumentów oraz problemy ze spłatą należności i rosnące poczucie zagrożenia utratą podstaw egzystencji ekonomicznej. Prezentowana problematyka dotyczy zagadnień istotnych dla każdego konsumenta, ponieważ bezpieczeństwo jest podstawową determinantą jego aktywności rynkowej. Mamy nadzieję, że niniejsza publikacja spotka się z Państwa życzliwym przyjęciem. Szczególne podziękowania składamy Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji za dofinansowanie publikacji. Dziękujemy także Federacji Konsumentów za wkład merytoryczny w powstanie niniejszej monografii.

Małgorzata Twardzik, Liudmyla Shulhina
Wprowadzenie

I KONSUMENT NA RYNKU CYFROWYM I JEGO BEZPIECZEŃSTWO

Magdalena Sobocińska
Bezpieczeństwo konsumenta w dobie wirtualizacji życia społeczno-gospodarczego w aspekcie roli marketingu i edukacji konsumentów

Krzysztof Błoński, Jolanta Witek
Sztuczna inteligencja w działalności marketingowej – implikacje dla bezpieczeństwa konsumentów

Weronika Ceynowa, Adam Przybyłowski
Rozumienie i adresowanie potrzeb klientów B2B przy tworzeniu narzędzia ICT – studium przypadku DYLLI

Przemysław Luberda
ChatGPT jako narzędzie pozyskiwania informacji rynkowych

Robert Nowacki, Alicja Fandrejewska
Next tech a prywatność danych i bezpieczeństwo użytkowników Internetu – perspektywa przedstawicieli pokolenia Z

Beata Kolny
Bezpieczeństwo danych pobieranych przez inteligentne urządzenia – perspektywa konsumenta

Magdalena Sułek-Domańska
Zielona inteligencja – kluczowa kompetencja konsumenta w ochronie przed nierzetelną komunikacją

II BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTA NA WYBRANYCH RYNKACH USŁUG

Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
Ciemna strona influencer marketingu – zagrożenia i szkodliwe dla konsumentów następstwa nieetycznych zachowań influencerów

Joanna Kordasiewicz
Bezpieczeństwo konsumenta na rynku usług turystyki medycznej

Anna Dąbrowska, Liudmyla Shulhina
Zaufanie jako element bezpieczeństwa konsumenta na rynku e-commerce

Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit
Bezpieczeństwo jako kluczowa cecha inteligentnego miasta – perspektywa konsumentów

Katarzyna Kreczmańska-Gigol, Tomasz Gigol
Bezpieczeństwo finansowe konsumenta-dłużnika na rynku

Daniel Puciato
Zrównoważona konsumpcja oraz jej oddziaływanie na cenę i jakość usług hotelowych w opinii gości

Liudmyla Shulhina, Małgorzata Twardzik
Zakończenie

212 stron, B5, oprawa miękka



Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022