wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

POTENCJAŁ RELACYJNY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ICH EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODZĄCE NA PRZYKŁADZIE RYNKÓW AZJATYCKIEGO I AFRYKAŃSKIEGO


PIETRUCHA J.

wydawnictwo: SGH, 2024, wydanie I

cena netto: 78.30 Twoja cena  74,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

POTENCJAŁ RELACYJNY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ICH EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODZĄCE

Na przykładzie rynków Azjatyckiego i Afrykańskiego


Ekspansja zagraniczna to naturalny etap rozwoju przedsiębiorstwa. Wybór strategii wejścia na nowe, dynamicznie zmieniające się rynki, może być wyzwaniem pełnym niepewności i ryzyka. Jak świadomie podjąć tę decyzję? Odpowiedź tkwi w potencjale relacyjnym – sieci relacji, które przedsiębiorstwo buduje z kluczowymi interesariuszami.

W najnowszej publikacji Oficyny Wydawniczej SGH p.t. „POTENCJAŁ RELACYJNY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ICH EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODZĄCE. Przykład rynków azjatyckiego i afrykańskiego”, dr inż. Jerzy Pietrucha przedstawia unikalny model wyboru strategii wejścia na rynki wschodzące oparty na potencjale relacyjnym przedsiębiorstwa, uwzględniając bariery i przesłanki internacjonalizacji, interesariuszy zewnętrznych oraz atrybuty potencjału relacyjnego. Publikacja to przede wszystkim praktyczny przewodnik, który może pomóc przedsiębiorcom i menedżerom zrozumieć, jak relacje z lokalnymi partnerami, klientami i instytucjami otoczenia biznesu mogą stać się kluczem do sukcesu.

Dowiedz się, jaka strategia jest najlepsza dla Twojej firmy, poznaj potencjalne bariery.
Ta książka to źródło wiedzy dla przedsiębiorców, menedżerów, studentów zarządzania oraz doradców i konsultantów zainteresowanych ekspansją na rynki wschodzące.

Sięgnij po tę książkę i otwórz drzwi do sukcesu na rynkach Azji i Afryki!

WPROWADZENIE

1. RELACYJNY POTENCJAŁ PRZEDSIĘBIORSTWA

1.1. Od zasobowej do relacyjnej orientacji strategicznej
1.2. Pojęcie i struktura potencjału relacyjnego
1.3. Determinanty kształtowania relacji międzyorganizacyjnych
1.4. Dynamika potencjału relacyjnego przedsiębiorstwa

2. EKSPANSJA PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKI ROZWIJAJĄCE SIĘ W KONTEKŚCIE ICH POTENCJAŁU RELACYJNEGO

2.1. Istota i cechy rynków wschodzących
2.2. Przesłanki wejścia przedsiębiorstw na rynki wschodzące
2.3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki rozwijające się
2.4. Determinanty wyboru strategii wejścia na rynek zagraniczny
2.5. Potencjał relacyjny przedsiębiorstwa a decyzja o wejściu na rynek wschodzący

3. METODYKA BADAŃ

3.1. Specyfika rynków azjatyckiego i afrykańskiego
3.2. Cele i zakres badań
3.3. Metodyka badań ankietowych

4. POTENCJAŁ RELACYJNY W EKSPANSJI PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKI AZJATYCKI I AFRYKAŃSKI – WYNIKI BADAŃ

4.1. Uwarunkowania i cechy rynków wschodzących Azji i Afryki
4.2. Przesłanki ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki wschodzące – motywy i bariery
4.3. Typy strategii wejścia na rynki wschodzące w polskich przedsiębiorstwach
4.4. Ocena potencjału relacyjnego polskich przedsiębiorstw w kontekście ich ekspansji zagranicznej
4.5. Wpływ potencjału relacyjnego na ekspansję zagraniczną polskich przedsiębiorstw – model wyboru strategii wejścia na rynek wschodzący

ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL

202 strony, B5, oprawa twarda


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022