|

POTENCJAŁ RELACYJNY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ICH EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODZĄCE NA PRZYKŁADZIE RYNKÓW AZJATYCKIEGO I AFRYKAŃSKIEGO
PIETRUCHA J. wydawnictwo: SGH, 2024, wydanie Icena netto: 78.30 Twoja cena 74,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka POTENCJAŁ RELACYJNY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ICH
EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODZĄCE
Na przykładzie rynków Azjatyckiego i
Afrykańskiego
Ekspansja
zagraniczna to naturalny etap rozwoju przedsiębiorstwa.
Wybór strategii wejścia na nowe, dynamicznie zmieniające się
rynki, może być wyzwaniem pełnym niepewności i ryzyka. Jak świadomie
podjąć tę decyzję? Odpowiedź tkwi w potencjale relacyjnym –
sieci relacji, które przedsiębiorstwo buduje z kluczowymi
interesariuszami.
W najnowszej publikacji
Oficyny Wydawniczej SGH p.t. „POTENCJAŁ RELACYJNY POLSKICH
PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ICH EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODZĄCE.
Przykład rynków azjatyckiego i afrykańskiego”, dr
inż. Jerzy Pietrucha przedstawia unikalny model wyboru strategii
wejścia na rynki wschodzące oparty na potencjale relacyjnym
przedsiębiorstwa, uwzględniając bariery i przesłanki
internacjonalizacji, interesariuszy zewnętrznych oraz atrybuty
potencjału relacyjnego. Publikacja to przede wszystkim praktyczny
przewodnik, który może pomóc przedsiębiorcom i
menedżerom zrozumieć, jak relacje z lokalnymi partnerami, klientami i
instytucjami otoczenia biznesu mogą stać się kluczem do sukcesu.
Dowiedz się, jaka strategia jest najlepsza dla Twojej firmy, poznaj
potencjalne bariery.
Ta książka to źródło wiedzy dla przedsiębiorców,
menedżerów, studentów zarządzania oraz
doradców i konsultantów zainteresowanych
ekspansją na rynki wschodzące.
Sięgnij po tę książkę i otwórz drzwi do sukcesu na rynkach
Azji i Afryki!
WPROWADZENIE
1. RELACYJNY POTENCJAŁ
PRZEDSIĘBIORSTWA
1.1. Od zasobowej do relacyjnej orientacji strategicznej
1.2. Pojęcie i struktura potencjału relacyjnego
1.3. Determinanty kształtowania relacji międzyorganizacyjnych
1.4. Dynamika potencjału relacyjnego przedsiębiorstwa
2. EKSPANSJA
PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKI ROZWIJAJĄCE SIĘ W KONTEKŚCIE ICH POTENCJAŁU
RELACYJNEGO
2.1. Istota i cechy rynków wschodzących
2.2. Przesłanki wejścia przedsiębiorstw na rynki wschodzące
2.3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki rozwijające się
2.4. Determinanty wyboru strategii wejścia na rynek zagraniczny
2.5. Potencjał relacyjny przedsiębiorstwa a decyzja o wejściu na rynek
wschodzący
3. METODYKA BADAŃ
3.1. Specyfika rynków azjatyckiego i afrykańskiego
3.2. Cele i zakres badań
3.3. Metodyka badań ankietowych
4. POTENCJAŁ RELACYJNY W
EKSPANSJI PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKI AZJATYCKI I AFRYKAŃSKI –
WYNIKI BADAŃ
4.1. Uwarunkowania i cechy rynków wschodzących Azji i Afryki
4.2. Przesłanki ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki wschodzące
– motywy i bariery
4.3. Typy strategii wejścia na rynki wschodzące w polskich
przedsiębiorstwach
4.4. Ocena potencjału relacyjnego polskich przedsiębiorstw w kontekście
ich ekspansji zagranicznej
4.5. Wpływ potencjału relacyjnego na ekspansję zagraniczną polskich
przedsiębiorstw – model wyboru strategii wejścia na rynek
wschodzący
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
202 strony, B5,
oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|