|  | 
 ZACHOWANIA ZAKUPOWE W INTERNECIE ZAAWANSOWANEGO WIEKIEM KONSUMENTA Z DWÓCH PERSPEKTYW POZNAWCZYCH
 RYBACZEWSKA M.wydawnictwo: DIFIN, 2025, wydanie Icena netto: 62.10Twoja cena  59,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem
konsumenta z dwóch perspektyw poznawczychZachowanie w
internecie konsumenta zaawansowanego wiekiem jest tematem istotnie
zyskującym na znaczeniu w ostatnim czasie. Mimo identyfikacji tego
zagadnienia w zainteresowaniach badaczy, a co za tym idzie –
jego obecności w literaturze przedmiotu, obserwuje się aktualnie
intensyfikację wysiłków badawczych adresujących innowacyjne
i konkretnie sprecyzowane luki w wiedzy.
 
 Oryginalność prezentowanej monografii osadza się, między innymi, na
wykorzystaniu przez autorkę innowacyjnej metody ilościowej, polegającej
na połączeniu danych administracyjnych oraz deklaratywnych pozyskanych
z unikatowej bazy diachronicznego przedsięwzięcia badawczego Healthy
Ageing in Scotland (HAGIS). Jest to pierwsza taka próba,
która prowadzi do bardzo owocnych wniosków
udoskonalania tego typu podejścia nie tylko w obranym wymiarze
geograficznym.
 
 Wstęp
 
 Rozdział 1. Zachowanie
konsumenta – perspektywa klasyczna
 
 1.1. Początki konstruktu pojęciowego
 1.2. Wymiar uniwersalny – modele zachowań zakupowych
konsumenta
 1.3. Relatywizacja zachowań konsumenta
 
 Rozdział 2. Zachowania
konsumenta z perspektywy ekonomii behawioralnej – ewolucja
czy zmiana paradygmatu?
 
 2.1. Konceptualizacja paradygmatu homo sapiens oeconomicus
 2.2. Efekt sformułowania
 2.3. Efekt zakotwiczenia
 2.4. Inne złudzenia poznawcze
 
 Rozdział 3. Charakterystyka
zaawansowanego wiekiem konsumenta
 
 3.1. Definicja
 3.2. Cechy zaawansowanego wiekiem konsumenta
 3.3. Zaawansowany wiekiem konsument jako szczególnie
wrażliwy na czynniki zewnętrzne
 3.4. Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta
z dwóch perspektyw poznawczych: ekonomii klasycznej i
behawioralnej – ujęcie modelowe
 
 Rozdział 4. Badanie
zachowania zakupowego w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z
dwóch perspektyw poznawczych: ekonomii klasycznej i
behawioralnej
 
 4.1. Metodyka badania
 4.1.1. Opis próby
 4.1.2. Procedura badania pierwotnego
 4.2. Wyniki badania
 4.2.1. Statystyka opisowa
 4.2.2. Estymacja regresji logistycznej dla wysyłania/odbierania
wiadomości e-mail
 4.2.3. Estymacja regresji logistycznej dla wyszukiwania w internecie
informacji o towarach i usługach
 4.2.4. Estymacja regresji logistycznej dla zakupów
towarów i usług w internecie
 4.2.5. Estymacja regresji logistycznej dla transakcji finansowych online
 4.3. Wnioski i dyskusja
 4.4. Ograniczenia i kierunki przyszłych badań
 
 Zakończenie
 Bibliografia
 Spis rysunków i tabel
 
 156 stron, B5,
oprawa miękka
 
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.   |