|

ZACHOWANIA ZAKUPOWE W INTERNECIE ZAAWANSOWANEGO WIEKIEM KONSUMENTA Z DWÓCH PERSPEKTYW POZNAWCZYCH
RYBACZEWSKA M. wydawnictwo: DIFIN, 2025, wydanie Icena netto: 62.10 Twoja cena 59,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem
konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych
Zachowanie w
internecie konsumenta zaawansowanego wiekiem jest tematem istotnie
zyskującym na znaczeniu w ostatnim czasie. Mimo identyfikacji tego
zagadnienia w zainteresowaniach badaczy, a co za tym idzie –
jego obecności w literaturze przedmiotu, obserwuje się aktualnie
intensyfikację wysiłków badawczych adresujących innowacyjne
i konkretnie sprecyzowane luki w wiedzy.
Oryginalność prezentowanej monografii osadza się, między innymi, na
wykorzystaniu przez autorkę innowacyjnej metody ilościowej, polegającej
na połączeniu danych administracyjnych oraz deklaratywnych pozyskanych
z unikatowej bazy diachronicznego przedsięwzięcia badawczego Healthy
Ageing in Scotland (HAGIS). Jest to pierwsza taka próba,
która prowadzi do bardzo owocnych wniosków
udoskonalania tego typu podejścia nie tylko w obranym wymiarze
geograficznym.
Wstęp
Rozdział 1. Zachowanie
konsumenta – perspektywa klasyczna
1.1. Początki konstruktu pojęciowego
1.2. Wymiar uniwersalny – modele zachowań zakupowych
konsumenta
1.3. Relatywizacja zachowań konsumenta
Rozdział 2. Zachowania
konsumenta z perspektywy ekonomii behawioralnej – ewolucja
czy zmiana paradygmatu?
2.1. Konceptualizacja paradygmatu homo sapiens oeconomicus
2.2. Efekt sformułowania
2.3. Efekt zakotwiczenia
2.4. Inne złudzenia poznawcze
Rozdział 3. Charakterystyka
zaawansowanego wiekiem konsumenta
3.1. Definicja
3.2. Cechy zaawansowanego wiekiem konsumenta
3.3. Zaawansowany wiekiem konsument jako szczególnie
wrażliwy na czynniki zewnętrzne
3.4. Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta
z dwóch perspektyw poznawczych: ekonomii klasycznej i
behawioralnej – ujęcie modelowe
Rozdział 4. Badanie
zachowania zakupowego w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z
dwóch perspektyw poznawczych: ekonomii klasycznej i
behawioralnej
4.1. Metodyka badania
4.1.1. Opis próby
4.1.2. Procedura badania pierwotnego
4.2. Wyniki badania
4.2.1. Statystyka opisowa
4.2.2. Estymacja regresji logistycznej dla wysyłania/odbierania
wiadomości e-mail
4.2.3. Estymacja regresji logistycznej dla wyszukiwania w internecie
informacji o towarach i usługach
4.2.4. Estymacja regresji logistycznej dla zakupów
towarów i usług w internecie
4.2.5. Estymacja regresji logistycznej dla transakcji finansowych online
4.3. Wnioski i dyskusja
4.4. Ograniczenia i kierunki przyszłych badań
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków i tabel
156 stron, B5,
oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|