wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZACHOWANIA ZAKUPOWE W INTERNECIE ZAAWANSOWANEGO WIEKIEM KONSUMENTA Z DWÓCH PERSPEKTYW POZNAWCZYCH


RYBACZEWSKA M.

wydawnictwo: DIFIN, 2025, wydanie I

cena netto: 62.10 Twoja cena  59,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych


Zachowanie w internecie konsumenta zaawansowanego wiekiem jest tematem istotnie zyskującym na znaczeniu w ostatnim czasie. Mimo identyfikacji tego zagadnienia w zainteresowaniach badaczy, a co za tym idzie – jego obecności w literaturze przedmiotu, obserwuje się aktualnie intensyfikację wysiłków badawczych adresujących innowacyjne i konkretnie sprecyzowane luki w wiedzy.

Oryginalność prezentowanej monografii osadza się, między innymi, na wykorzystaniu przez autorkę innowacyjnej metody ilościowej, polegającej na połączeniu danych administracyjnych oraz deklaratywnych pozyskanych z unikatowej bazy diachronicznego przedsięwzięcia badawczego Healthy Ageing in Scotland (HAGIS). Jest to pierwsza taka próba, która prowadzi do bardzo owocnych wniosków udoskonalania tego typu podejścia nie tylko w obranym wymiarze geograficznym.

Wstęp

Rozdział 1. Zachowanie konsumenta – perspektywa klasyczna

1.1. Początki konstruktu pojęciowego
1.2. Wymiar uniwersalny – modele zachowań zakupowych konsumenta
1.3. Relatywizacja zachowań konsumenta

Rozdział 2. Zachowania konsumenta z perspektywy ekonomii behawioralnej – ewolucja czy zmiana paradygmatu?

2.1. Konceptualizacja paradygmatu homo sapiens oeconomicus
2.2. Efekt sformułowania
2.3. Efekt zakotwiczenia
2.4. Inne złudzenia poznawcze

Rozdział 3. Charakterystyka zaawansowanego wiekiem konsumenta

3.1. Definicja
3.2. Cechy zaawansowanego wiekiem konsumenta
3.3. Zaawansowany wiekiem konsument jako szczególnie wrażliwy na czynniki zewnętrzne
3.4. Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych: ekonomii klasycznej i behawioralnej – ujęcie modelowe

Rozdział 4. Badanie zachowania zakupowego w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych: ekonomii klasycznej i behawioralnej

4.1. Metodyka badania
4.1.1. Opis próby
4.1.2. Procedura badania pierwotnego
4.2. Wyniki badania
4.2.1. Statystyka opisowa
4.2.2. Estymacja regresji logistycznej dla wysyłania/odbierania wiadomości e-mail
4.2.3. Estymacja regresji logistycznej dla wyszukiwania w internecie informacji o towarach i usługach
4.2.4. Estymacja regresji logistycznej dla zakupów towarów i usług w internecie
4.2.5. Estymacja regresji logistycznej dla transakcji finansowych online
4.3. Wnioski i dyskusja
4.4. Ograniczenia i kierunki przyszłych badań

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków i tabel

156 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022