wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 111.55 105,97   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DOSKONALENIE ORGANIZACJI PROCESOWEJ. INSTRUMENTY I WYNIKI BADAŃ


ŁUKASIŃSKI W. BIŃCZYCKI B. MRÓWKA S.

wydawnictwo: DIFIN, 2025, wydanie I

cena netto: 62.10 Twoja cena  59,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Doskonalenie organizacji procesowej

Instrumenty i wyniki badań


Doskonalenie organizacji procesowej to podejście mające na celu zwiększenie efektywności i efektywności działania organizacji poprzez optymalizację jej procesów. Jest kluczowe dla utrzymania konkurencyjności i zdolności do przystosowywania się do dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego.

Wdrażanie zarządzania procesowego w firmie może być źródłem wielu korzyści. Zarządzanie procesowe pozwala na dokładną analizę wszystkich procesów biznesowych w firmie. Dzięki temu można zidentyfikować zbędne lub nieefektywne etapy, a następnie je usprawnić lub wyeliminować. Prowadzi to do większej efektywności, zmniejszenia kosztów i lepszego wykorzystania zasobów. Poprawnie zaprojektowane procesy pomagają w zapewnieniu stałej jakości produktów i usług. Przeprowadzone i opisane przez autorów studium przypadku oraz badania ankietowe wyjaśniają trudności i wyzwania, jakie pojawiają się podczas wdrażania podejścia procesowego w zarządzaniu współczesnymi organizacjami. Autorzy zwracają uwagę, że zarządzanie procesowe umożliwia precyzyjne monitorowanie postępów w realizacji zadań i szybkie identyfikowanie problemów. Dzięki temu menedżerowie mają pełniejszy obraz tego, co dzieje się w firmie i mogą podejmować decyzje oparte na twardych danych.

Wstęp

Rozdział 1. Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją

1.1. Istota zarządzania procesowego
1.2. Proces w organizacji i klasyfikacja procesów
1.3. Korzyści i bariery stosowania podejścia procesowego

Rozdział 2. Organizacja procesowa

2.1. Modele organizacji
2.2. Interpretacja organizacji procesowej
2.3. Perspektywy rozwoju organizacji procesowej
2.4. Efektywność procesu a efektywność organizacji

Rozdział 3. Instrumenty doskonalenia organizacji procesowej

3.1. Istota doskonalenia organizacji
3.2. Koncepcje TQM, Lean Management i Kaizen w doskonaleniu organizacji
3.3. Charakterystyka wybranych instrumentów doskonalenia zarządzania procesowego
3.4. Samoocena dojrzałości procesowej organizacji

Rozdział 4. Doskonalenie procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie branży cukierniczej. Studium przypadku

4.1. Cel badań i opis badanej organizacji
4.2. Opis badanych procesów produkcyjnych
4.3. Propozycje doskonalenia zarządzania procesami w badanym przedsiębiorstwie
4.4. Wyniki samooceny dojrzałości procesowej badanej organizacji

Rozdział 5. Raport z badania ankietowego

5.1. Cel badania i charakterystyka respondentów
5.2. Podejście procesowe w opinii respondentów
5.3. Postrzeganie wybranych instrumentów doskonalenia organizacji
5.4. Dyskusja nad wynikami i wnioski badawcze

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety

186 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka
    

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022