|

DWOISTE ZARZĄDZANIE PROCESAMI BIZNESOWYMI W ERZE GOSPODARKI CYFROWEJ
SLIŻ P. JACKOWSKA B. wydawnictwo: DIFIN, 2025, wydanie Icena netto: 62.10 Twoja cena 59,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Dwoiste zarządzanie procesami biznesowymi w erze gospodarki
cyfrowej
Dwoiste zarządzanie procesami
biznesowymi w erze gospodarki cyfrowej to podejście, które
łączy tradycyjne metody zarządzania z nowoczesnymi technologiami i
innowacjami, które wynikają z cyfryzacji. W kontekście
dynamicznie zmieniającego się środowiska biznesowego, organizacje muszą
dostosować swoje strategie i procesy, aby skutecznie konkurować i
odpowiadać na potrzeby klientów.
Książka zawiera informacje dotyczące istoty oraz założeń i uwarunkowań
dwoistego zarządzania procesami biznesowymi, umożliwiającego
integrowanie eksploatacji i eksploracji przy wykorzystaniu technologii
ICT. Monografia skierowana jest do szerokiego grona
odbiorców związanych z dyscypliną nauk o zarządzaniu i
jakości oraz dyscypliną ekonomii i finansów. Zainteresować
może zarówno przedstawicieli środowiska akademickiego, jak i
praktyków zarządzania.
Wstęp
ROZDZIAŁ 1. Przesłanki
implementacji dwoistości w zarządzaniu procesami biznesowymi
1.1. Implementacja dwoistości w organizacji w kontekście zarządzania
procesami: ocena aktualnego stanu wiedzy
1.2. Triada zarządzanie procesami biznesowymi – dwoistość
– technologie: przegląd literatury i identyfikacja luk
poznawczych
1.2.1. Zarządzanie procesami biznesowymi a technologie ICT
1.2.2. Dwoistość organizacji a technologie ICT
1.2.3. Zarządzanie procesami biznesowymi a dwoistość organizacji
1.3. Koncepcja pracy badawczej
1.3.1. Identyfikacja luk badawczych
1.3.2. Natura i treść problemu badawczego
1.3.3. Cel główny i cele cząstkowe badania
1.3.4. Charakterystyka przebiegu procesu naukowo-badawczego
ROZDZIAŁ 2. Dwoistość
jako koncepcja rozwoju zarządzania procesami biznesowymi i organizacji
procesowej
2.1. Dwoistość, eksploatacja i eksploracja
2.2. Sposoby osiągania dwoistości
2.3. Istota i cechy organizacji dwoistej
ROZDZIAŁ 3. Dwoiste
zarządzanie procesami biznesowymi – istota i założenia
3.1. Bogactwo interpretacyjne i dynamika przeobrażeń pojęcia proces
biznesowy
3.2. Typologia i klasyfikacja procesów biznesowych
3.3. Różnorodność terminów opisujących
zarządzanie procesami biznesowymi w organizacji
3.4. Od klasycznego do dwoistego zarządzania procesami biznesowymi
3.5. Rodzaje osiągania dwoistości w zarządzaniu procesami biznesowymi
3.6. Struktura organizacyjna wspierająca dwoistość procesów
biznesowych
ROZDZIAŁ 4. Metodyka
badań własnych dwoistego BPM i dojrzałości technologicznej organizacji
4.1. Cel, zakres i metody badawcze zastosowane w postępowaniu
empirycznym
4.1.1. Ocena dojrzałości procesowej organizacji
4.1.2. Identyfikacja dwoistości i strategii jej osiągania
4.1.3. Identyfikacja poziomu dojrzałości implementacji technologii ICT
4.2. Dobór i charakterystyka próby badawczej
4.3. Metodyka badań ilościowych
ROZDZIAŁ 5. Identyfikacja
dwoistości BPM i dojrzałości technologicznej – wyniki badania
empirycznego
5.1. Poziom dojrzałości procesowej organizacji a dwoistość organizacji
5.2. Technologie ICT wdrożone w organizacjach
5.2.1. Rodzaje technologii ICT wdrożonych w organizacjach
5.2.2. Liczba wdrożonych technologii ICT jako miara dojrzałości
technologicznej organizacji
5.3. Poziom dojrzałości implementacji technologii ICT
5.4. Wymiary dojrzałości technologicznej organizacji
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załączniki
194 strony, Format:
16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|