wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE ROZWOJEM PRZEDSIĘBIORSTWA INTERAKTYWNY PODRĘCZNIK Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA REPOZYTORIUM CASE STUDY DLA STUDENTÓW


ANTONOWICZ P. RED.

wydawnictwo: WUG, 2020, wydanie I

cena netto: 56.70 Twoja cena  53,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa

Interaktywny podręcznik z zakresu zarządzania

Repozytorium case study dla studentów


Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa (ZRP) stanowi jeden z ważniejszych nurtów badawczych, które są podejmowane zarówno w pracy naukowej, jak i dydaktycznej przez pracowników Katedry Ekonomiki Przedsiębiorstw Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Nasze wieloletnie doświadczenia w tym zakresie zaowocowały utworzeniem specjalności dydaktycznej o tej właśnie nazwie. Specjalność ta znajduje się obecnie w ofercie dydaktycznej na kierunku Zarządzanie.

Nasze doświadczenia w pracy dydaktycznej, przede wszystkim na różnych wydziałach Uniwersytetu Gdańskiego, ze studentami różnych specjalności, pozwoliły określić katalog potrzeb, na który odpowiedzią jest projekt stworzenia zunifikowanego, łatwo dostępnego pakietu materiałów dydaktycznych, przeznaczonego dla studentów tych wydziałów, jak również wszystkich nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z obszaru zarządzania przedsiębiorstwem. Inicjatywa ta wpisuje się w strategiczne cele rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego. Ma to w szczególności odniesienie do tzw. trzeciej misji UG, związanej z budowaniem perspektywicznych relacji z otoczeniem zewnętrznym, w tym m.in. pracodawcami i jednostkami samorządu terytorialnego.

W celu zapewnienia studentom wszechstronnego dostępu do wiedzy zawarte w niniejszym podręczniku materiały dydaktyczne zostały powiązane z alfanumerycznymi kodami QR. Działanie to jest odpowiedzią na zmieniające się warunki życia i pracy młodego pokolenia. Kody alfanumeryczne stały się ogólnoświatowym medium przepływu informacji w cyfrowej gospodarce i włączenie ich w proces edukacyjny implikuje możliwość przeniesienia wiedzy zawartej w podręczniku na szerokie spektrum urządzeń mobilnych. Przesunięcie punktu ciężkości czerpania wiedzy z formy jednowymiarowej (lektura książki) na wariant wielowymiarowy (lektura ze wsparciem multimedialnym) stanowi zatem niezbędną odpowiedź na zmiany zachodzące w specyfice procesu naukowego w XXI wieku.

Innowacyjne studiowanie na specjalności

Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa - wprowadzenie (Paweł Antonowicz)

Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja (Renata Płoska)

Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa (Renata Płoska)

Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym (Mariusz Chmielewski)

Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) (Jędrzej Siciński)

Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu (Paweł Antonowicz)

Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy (Renata Płoska)

Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Renata Płoska)

Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Renata Płoska)

Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem (Mariusz Chmielewski)

Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel (Mariusz Chmielewski)

Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? (Błażej Lepczyński, Joanna Próchniak)

Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) (Małgorzata Z. Wiśniewska)

Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów (Małgorzata Z. Wiśniewska)

Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) (Ewa Malinowska)

Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) (Ewa Malinowska)
 
Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) (Małgorzata Szymańska-Brałkowska)

Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia (Renata Płoska)

Rozdział 18. Analiza makrootoczenia organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitoringu otoczenia organizacji (Paweł Antonowicz, Alicja Antonowicz)

Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw (Alicja Antonowicz)

Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) (Paweł Antonowicz)

Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak)

Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa (Joanna Sadkowska)

Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) (Małgorzata Szymańska-Brałkowska)

Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie (Małgorzata Z. Wiśniewska)

Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) (Paweł Antonowicz, Alicja Antonowicz)

Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) (Jędrzej Siciński)

Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie (Renata Płoska)

Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) (Paweł Antonowicz)

Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) (Ewa Malinowska)

Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) (Ewa Malinowska)

Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności (Małgorzata Z. Wiśniewska)

Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat (Małgorzata Z. Wiśniewska)

Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej (Ewa Malinowska)

388 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022