wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE ZBIOROWYM TRANSPORTEM MIEJSKIM W WARUNKACH POLITYKI ZRÓWNOWAŻONEJ MOBILNOŚCI


GRZELEC K. HEBEL K. WYSZOMIRSKI O.

wydawnictwo: WUG, 2020, wydanie I

cena netto: 45.35 Twoja cena  43,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie zbiorowym transportem miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności


W polityce zrównoważonej mobilności miejskiej dąży się do ograniczenia udziału w strukturze podróży miejskich tych sposobów podróży, które niekorzystnie oddziałują na funkcjonowanie miast i obszarów podmiejskich, powiązanych organicznie z miastami. Jednocześnie wpływa się na wzrost udziału sposobów podróży korzystnych z punktu widzenia poprawnego funkcjonowania obszarów zurbanizowanych. Należy do nich zbiorowy transport miejski, zwłaszcza wykorzystujący proekologiczne środki przewozowe. Dla właściwej realizacji polityki zrównoważonej mobilności miejskiej duże znaczenie ma odpowiednie zarządzanie zbiorowym transportem miejskim.

Celem badawczym niniejszej monografii jest określenie uwarunkowań, zasad i kierunków zarządzania zbiorowym transportem miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności.

Wstęp

1. Transport miejski w osiąganiu celów polityki zrównoważonej mobilności
1.1. Mobilność jako element zrównoważonego rozwoju
1.2. Cele i zasady polityki zrównoważonej mobilności miejskiej
1.3. Zasięg i zakres funkcjonowania transportu miejskiego determinowany celami polityki zrównoważonej mobilności
1.4. Sposoby podróży miejskich a zrównoważona mobilność

2. Organizacja i konkurencja w zbiorowym transporcie miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności
2.1. Uwarunkowania efektywności organizacji i konkurencji w zbiorowym transporcie miejskim
2.2. Modelowe ujęcie organizacji i konkurencji w zbiorowym transporcie miejskim
2.3. Zbiorowy transport miejski regulowany i zderegulowany w osiąganiu celów polityki zrównoważonej mobilności
2.4. Zarządy zbiorowego transportu miejskiego w osiąganiu celów polityki zrównoważonej mobilności

3. Zbiorowy transport miejski w integracji mobilności
3.1. Modelowe ujęcie integracji zbiorowego transportu miejskiego
3.2. Integracja usług zbiorowego transportu miejskiego
3.3. Węzły przesiadkowe jako element integracji mobilności miejskiej
3.4. Mobilność jako usługa służąca integracji mobilności miejskiej

4. Zarządzanie popytem w zbiorowym transporcie miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności
4.1. Cechy popytu w zbiorowym transporcie miejskim
4.2. Badania wielkości i struktury popytu na usługi zbiorowego transportu miejskiego
4.3. Zachowania transportowe jako determinanta zarządzania popytem w zbiorowym transporcie miejskim
4.4. Preferencje transportowe jako determinanta zarządzania popytem w zbiorowym transporcie miejskim

5. Zarządzanie podażą w zbiorowym transporcie miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności
5.1. Cechy podaży zbiorowego transportu miejskiego
5.2. Tabor jako element podaży w zbiorowym transporcie miejskim
5.3. Elektryfikacja transportu autobusowego a osiąganie celów polityki zrównoważonej mobilności miejskiej
5.4. Infrastruktura jako element podaży w zbiorowym transporcie miejskim
5.5. Asset management jako kompleksowe zarządzanie infrastrukturą w zbiorowym transporcie miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności miejskiej

6. Zarządzanie cenami i dystrybucją w zbiorowym transporcie miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności
6.1. Cele i zakres polityki cen w kształtowaniu zrównoważonej mobilności miejskiej
6.2. Taryfy opłat w zbiorowym transporcie miejskim w polityce zrównoważonej mobilności miejskiej
6.3. Systemy biletowe i dystrybucja biletów w kształtowaniu zrównoważonej mobilności miejskiej
6.4. Bezpłatny zbiorowy transport miejski jako narzędzie kształtowania zrównoważonej mobilności

7. Zarządzanie marketingowe w zbiorowym transporcie miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności
7.1. Istota, przesłanki i uwarunkowania zarządzania marketingowego w zbiorowym transporcie miejskim
7.2. Strategie marketingowe w zbiorowym transporcie miejskim
7.3. Marketingowe kształtowanie usługi zbiorowego transportu miejskiego
7.4. Promocja usług zbiorowego transportu miejskiego

Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

246 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022