|
EMPLOYER BRANDING PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK
SANDER E. JABŁONOWSKI M. wydawnictwo: ONE PRESS, 2023, wydanie Icena netto: 59.00 Twoja cena 56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Employer branding
Praktyczny podręcznik
Wartościowy pracownik ― jak go
znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w
organizacji?
Podstawowe założenie tej
książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum
wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz
w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu
(EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej,
skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno
oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej
wizerunek pracodawcy ― tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć
po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej ― a
konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich
bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i
Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych
projektów EB.
Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście
sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią
prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki
uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy
zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury
przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw
procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i
content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i
innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy
ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj zatem i
ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki
wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!
Edyta Sander -
zdobywała doświadczenie, koordynując pracę biura karier na
Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, a także tworząc i wdrażając
strategię University Relations dla State Street Banku. Obecnie w ramach
grupy MBE odpowiada za całościowe funkcjonowanie i skuteczną realizację
projektów strategicznych i komunikacyjnych zespołu
MBE:branding. Chętnie dzieli się wiedzą, jej artykuły można czytać na
blogu grupambe.pl. Od 2017 roku współtworzy EBMASTERS,
ogólnopolską społeczność praktyków i
pasjonatów employer brandingu, i wykłada na poświęconych
temu zagadnieniu studiach podyplomowych w Akademii
Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Mateusz Jabłonowski
- konsultant, trener i przede wszystkim praktyk employer brandingu,
recruitment marketingu oraz komunikacji. Doświadczenie HR-owe zdobywał
w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy
na branży e-commerce i IT, z którymi jest związany od ponad
sześciu lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia
z zakresu employer brandingu i komunikacji dla takich marek jak Allegro
czy Miinto/Showroom. Chętnie dzieli się wiedzą - współtworzy
warszawski zespół EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia
na konferencjach w branży HR, prowadzi też gościnnie zajęcia na
studiach podyplomowych. Z wykształcenia jest psychologiem biznesu,
który od początku wiedział, że HR to praca dla niego!
280 stron, Format:
14.0x20.8cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|