wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

O ZMIENIAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE WARTOŚCI W EKONOMII FINANSACH I ZARZĄDZANIU


O ZMIENIAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE WARTOŚCI W EKONOMII FINANSACH I ZARZĄDZANIU

wydawnictwo: SGH, 2023, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu


W prezentowanej monografii koncentrujemy się na mieszanym nurcie rozważań na temat wartości, to jest: ekonomicznym, finansowym, zarządczym i marketingowym znaczeniu wartości. Wynika to z różnorodnych zainteresowań pracowników Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Do napisania tej książki skłoniły Autorów prowadzone badania i zgromadzone refleksje z lat 2019–2021 – kiedy mieliśmy do czynienia za zmianą gospodarek, firm i konsumentów. Jako ekonomiści chcieliśmy przedstawić różne punkty widzenia (na poziomach analizy makro- i mikroekonomicznej), wnieść swój wkład do dyskusji definicyjnych i teoretycznych, nakreślić pola badawcze oraz dalsze kierunki studiów. Szukamy interdyscyplinarności w podejściu do wartości – ponieważ tego wymaga dzisiejsza realność. To główny cel naszych rozważań – zaprezentować, jak wartości przenikają pomiędzy podejściem ekonomicznym i zarządczym, przy uwzględnieniu wartości w ich wymiarze społecznym i psychicznym. Przedstawiamy obecny stan wiedzy i zadajemy pytania o przyszłość – dla firm, menedżerów i interesariuszy, dla konsumentów. Wiele z nich pozostanie zapewne bez odpowiedzi, pozostawiając niedosyt – jednakże tak postrzegamy rolę nauki – czasami warto otworzyć drzwi i zaprosić do innego świata. O nim właśnie piszemy.

(fragment Wstępu)

WSTĘP

Rozdział 1
WARTOŚĆ W UJĘCIU FINANSOWYM A WARTOŚĆ W UJĘCIU SPOŁECZNYM. KONWERGENCJA CZY ANTYNOMIA?
Tomasz J. Dąbrowski

Rozdział 2
WYCENA PRZEDSIĘBIORSTWA W WARUNKACH PANDEMII COVID-19
Magdalena Mikołajek-Gocejna

Rozdział 3
DESTRUKCJA WARTOŚCI BANKÓW A PANDEMIA
Karol Molski

Rozdział 4
ZMIANA MIEJSCA NOTOWANIA SPÓŁKI NA GPW W WARSZAWIE A EFEKT NIEDOWARTOŚCIOWANIA
Dorota Podedworna-Tarnowska

Rozdział 5
ZRÓWNOWAŻONY ŚLAD CYFROWY A TWORZENIE WARTOŚCI BIZNESOWYCH Z DANYCH
Wojciech Kurowski

Rozdział 6
METODY ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM INTELEKTUALNYM A KREOWANIE WARTOŚCI ORGANIZACJI
Mariusz Strojny

Rozdział 7
BADANIA MODELI KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA W KONTEKŚCIE NOWYCH UWARUNKOWAŃ I ICH WPŁYWU NA ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ
Wojciech Budzyński

Rozdział 8
DESIGN THINKING JAKO TWÓRCZY PROCES BUDOWANIA WARTOŚCI
Rafał Kasprzak

Rozdział 9
DZIAŁANIA CSR JAKO WARTOŚĆ PRZYSZŁOŚCI – WARTOŚĆ KLIENTA I WARTOŚĆ DLA KLIENTA
Alicja Krzepicka

Rozdział 10
CZAS WOLNY W TWORZENIU WARTOŚCI DLA KLIENTA – UJĘCIE MIĘDZYGENERACYJNE
Małgorzata Bombol, Michał Lutostański

UWAGI KOŃCOWE

238 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022