wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BIBLIA CONTENT MARKETINGU


PUZYRKIEWICZ D.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2023, wydanie I

cena netto: 44.90 Twoja cena  42,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biblia content marketingu


Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.

WSTĘP

Znowu Biblia? O co chodzi?
Psycho-logika słów
Co możesz w ten sposób osiągnąć?
Wielki Post nr 1

PIRAMIDA PRODUKTYWNOŚCI

Nie trać czasu
Na czym polega Strategia Stworzenia?
Synergia Treści
Wielki Post nr 2

CEL

Kalendarz sprzedaży
Pozycjonowanie produktów i usług
Jak pisać o nowych kategoriach?
Memory fajw
Wielki Post nr 3

STRATEGIA

Główne medium sprzedażowe
Drogi do Rzymu
Unikaj zderzenia ze słoniem
Wielki SZU
Spis treści
Wielki Post nr 4

STRUKTURA

A dlaczego tu nie ma wzorca treści?
Pathos
Ethos
Logos
Wielki Post nr 5

STWARZANIE

Przywilej stwórcy
Wolność pisania
Gdy trudno zacząć
Gdy trudno skończyć
Wielki Post nr 6

ZAKOŃCZENIE

213 stron, 14.0x20.8cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022