|
BIBLIA CONTENT MARKETINGU
PUZYRKIEWICZ D. wydawnictwo: ONE PRESS, 2023, wydanie Icena netto: 44.90 Twoja cena 42,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Biblia content marketingu
Są dwa rodzaje
działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest
potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest
kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i
uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania
celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i
zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego
kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta
książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana
z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania
chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.
Jej autor po kolei
wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym
jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje.
Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i
objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści.
Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć
więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do
spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy
pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych
kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na
pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane
działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
WSTĘP
Znowu Biblia? O co chodzi?
Psycho-logika słów
Co możesz w ten sposób osiągnąć?
Wielki Post nr 1
PIRAMIDA PRODUKTYWNOŚCI
Nie trać czasu
Na czym polega Strategia Stworzenia?
Synergia Treści
Wielki Post nr 2
CEL
Kalendarz sprzedaży
Pozycjonowanie produktów i usług
Jak pisać o nowych kategoriach?
Memory fajw
Wielki Post nr 3
STRATEGIA
Główne medium sprzedażowe
Drogi do Rzymu
Unikaj zderzenia ze słoniem
Wielki SZU
Spis treści
Wielki Post nr 4
STRUKTURA
A dlaczego tu nie ma wzorca treści?
Pathos
Ethos
Logos
Wielki Post nr 5
STWARZANIE
Przywilej stwórcy
Wolność pisania
Gdy trudno zacząć
Gdy trudno skończyć
Wielki Post nr 6
ZAKOŃCZENIE
213 stron,
14.0x20.8cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|