|
CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT MOC POZYTYWNYCH DOŚWIADCZEŃ NA ŚCIEŻCE TWOJEGO KLIENTA
WOJCIECHOWSKA K. wydawnictwo: ONE PRESS, 2023, wydanie IIcena netto: 118.49 Twoja cena 112,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Customer Experience Management
Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego
klienta
Jeśli tak się
składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo
empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie
dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne
argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym
świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu
z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia.
Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje
wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie
zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na
każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i
podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka
zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie
zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania.
I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij
dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli
więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich
klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę
książkę!
Drugie
wydanie uzupełniam o rozdział 4., w którym zwracam uwagę na
zmiany społeczne, jakie nam towarzyszą, i na ich wpływ na kształtowanie
się marek oraz na oczekiwania klientów.
Z wprowadzenia do
książki
WPROWADZENIE
PO CO I DLA KOGO TA KSIĄŻKA POWSTAŁA?
RZECZYWISTOŚĆ 2023 ROKU
JAK KORZYSTAĆ Z TEJ KSIĄŻKI?
WSTĘP
CZĘŚĆ I. TEORIA
01. ZANIM ZACZNIESZ
PROJEKTOWAĆ DOŚWIADCZENIA KLIENTÓW: CO WPŁYWA NA CUSTOMER
EXPERIENCE?
DLACZEGO KIEDYŚ BYŁO ŁATWIEJ?
DLACZEGO DOŚWIADCZENIE KLIENTA JEST TAKIE WAŻNE?
W JAKICH OBSZARACH BĘDZIEMY PROJEKTOWAĆ?
Wizerunek marki i jej oferta
Omnichannel - wielokanałowość marketingu i sprzedaży
Organizacja procesów wewnątrz firmy
ZAPAMIĘTAJ
02. W CZYM JESTEŚMY DO
SIEBIE PODOBNI?
CZY TO, ŻE KLIENT WIDZI, OZNACZA, ŻE ZAUWAŻA, ANGAŻUJE SIĘ I
ZAPAMIĘTUJE?
Przyciąganie uwagi
Opowieści - doświadczanie na poziomie wyobraźni
Marketing sensoryczny - doświadczanie na poziomie zmysłów
CZY KLIENT JEST RACJONALNY?
CZY PAMIĘĆ KLIENTA WIERNIE ODZWIERCIEDLA JEGO DOŚWIADCZENIA Z MARKĄ?
ZAPAMIĘTAJ
03. CZYM
RÓŻNIMY SIĘ OD SIEBIE?
MOTYWACJE I POTRZEBY A WARTOŚCI
INSIGHTY KONSUMENCKIE I MOTYWACJE NIEUJAWNIONE
SEGMENTACJA PSYCHOGRAFICZNA
MASOWOŚĆ CZY PERSONALIZACJA?
ZAPAMIĘTAJ
04. PRZEZ EKONOMIĘ
DOŚWIADCZEŃ DO EKONOMII TRANSFORMACJI
NOWY TYP KONSUMENTA
MARKI, KTÓRE NAPRAWDĘ CENIMY
ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU NA POWAŻNIE
CHCEMY PRACOWAĆ INACZEJ
CZAS ZAUWAŻYĆ, ŻE ZMIANA NADCHODZI WIELKIMI KROKAMI LUB. JUŻ NADESZŁA
Podsumowanie części I
CZĘŚĆ II.
PRAKTYKA
05. METODYKA DESIGN
THINKING - WPROWADZENIE
DLACZEGO DESIGN THINKING?
ETAPY PROCESU PROJEKTOWANIA
NAJWAŻNIEJSZE POJĘCIA
06. PROCES PROJEKTOWANIA
EMPATYZACJA
Krok 1. Zdefiniowanie problemu lub wyzwania
Krok 2. Identyfikacja Interesariuszy
Krok 3. Badania
Krok 4. Persona i mapa empatii
Krok 5. Customer Journey
DEFINIOWANIE PROBLEMÓW
Krok 6. Wybór problemów do dalszych prac
Krok 7. Zdefiniowanie zadania
IDEACJA
Krok 8. Generowanie pomysłów
Krok 9. Wstępna ocena pomysłów
PROTOTYPIZACJA
Krok 10. Budowanie prototypów
TESTOWANIE
Krok 11. Testy prototypów
07. WDRAŻANIE ROZWIĄZAŃ
I ICH EWALUACJA
PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA
Krok 12. Service Blueprint i Service Model Canvas
Krok 13. Business Model Canvas
WDRAŻANIE ROZWIĄZAŃ
Krok 14. Harmonogram wdrożenia i zarządzanie projektem
EWALUACJA I POMIARY SKUTECZNOŚCI
Krok 15. Badanie doświadczeń i satysfakcji klienta
Podsumowanie
408 stron,
16.8x23.7cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|