wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 67.00 63,65   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA W ZESPOŁACH JAK MOTYWOWAĆ LUDZI DO EFEKTYWNIEJSZEJ PRACY


SĘDZIMIR T.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2023, wydanie I

cena netto: 67.00 Twoja cena  63,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Budowanie zaangażowania w zespołach

Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy


Psychologia w służbie Twojego biznesu

Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.

Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce.

Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.

WSTĘP

1. JAK WDRAŻAĆ ZMIANY PRZEZ ŁAGODZENIE OPORU ZATRUDNIONYCH?

2. OGÓLNY ZARYS METOD PSYCHOLOGICZNEGO ODDZIAŁYWANIA NA LUDZI W BIZNESIE

3. JAK KOMUNIKOWAĆ TREŚCI, ABY PRACOWNICY CHCIELI SŁUCHAĆ I WDRAŻAĆ ZMIANY W ŻYCIE?

4. TWORZENIE WARUNKÓW DO PRZYJMOWANIA INFORMACJI ZWROTNEJ

KLIMAT KOMUNIKACJI
POZYCJE ŻYCIOWE
WYTYCZNE FEEDBACKU

5. PRZEKAZYWANIE ZADAŃ W MOTYWUJĄCY SPOSÓB

PODEJŚCIE MIĘKKIEGO COACHINGU
PODEJŚCIE TWARDEGO COACHINGU

6. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA ADAPTOWANIE SIĘ DO ZMIAN PRZEZ PRACOWNIKA

REEDUKACJA, CZYLI POKONYWANIE BARIERY DYSONANSU POZNAWCZO-EMOCJONALNEGO
MOTYWACJA POZYTYWNA VS. MOTYWACJA NEGATYWNA
NAGRADZANIE WYSIŁKU, A NIE WYNIKÓW

7. PRACA Z PERCEPCJĄ PRACOWNIKA

PROCESY PERCEPCJI
POZYTYWNY DIALOG WEWNĘTRZNY
WYOBRAŹNIA
PRZYZWYCZAJENIA
ZMIANA OGRANICZAJĄCYCH PRZEKONAŃ

8. DIALOG MOTYWUJĄCY

PODSTAWOWA ŚCIEŻKA PROWADZĄCA W ROZMOWIE Z ZATRUDNIONYM
ODZWIERCIEDLENIA
PODSUMOWANIA
JĘZYK ZMIANY I JĘZYK PODTRZYMANIA
JĘZYK PRZYGOTOWAWCZY I JĘZYK MOBILIZUJĄCY
JĘZYK PODTRZYMANIA

9. PERSPEKTYWA BEHAWIORALNA

OD CZEGO ZACZĄĆ BUDOWANIE NAWYKÓW?
JAK UTRWALIĆ ZACHOWANIA I NAWYKI?
METODY PRACY Z NAWYKAMI
OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA
INSTRUKTAŻ LUB SZKOLENIE, NASTĘPNIE OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA
MODELOWANIE ZACHOWANIA, OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA
EKSPERYMENT BEHAWIORALNY, OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA

10. PERSPEKTYWA POZNAWCZO-BEHAWIORALNA

EKSPOZYCJA
HABITUACJA
SYSTEMATYCZNA DESENSYTYZACJA
TECHNIKA IMPLOZYWNA
MODELOWANIE ZACHOWAŃ
SAMOINSTRUOWANIE
RACJONALNA SAMOANALIZA

11. ZAKOŃCZENIE

ODPOWIEDZI DO TESTÓW

248 stron, 14.0x20.8cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022