|
ART BRANDING 2
GAŁĄZKIEWICZ I. wydawnictwo: ONE PRESS, 2023, wydanie Icena netto: 119.00 Twoja cena 113,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Art branding 2
Igor Gałązkiewicz
napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i
daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet
opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka
pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo
zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie,
w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i
atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają
niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe
potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby ―
pierwotne, podstawowe.
Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się
współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i
marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia
kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących
formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i
angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej
i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą
komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten
świat.
ART BRANDING 2
I. POSZUKIWANIE I
OPOWIADANIE
ROZDZIAŁ 1. SZTUKA CENNIEJSZA NIŻ ZŁOTO 2.0
ROZDZIAŁ 2. MEDIUM JEST PRZEKAZEM, A MARKA TO MEDIUM
ROZDZIAŁ 3. ZŁOTE ZGŁOSKI
ROZDZIAŁ 4. POLE WIDZENIA
II. PROTOTYPOWANIE I OBRAZOWANIE
ROZDZIAŁ 5. ŚWIAT MARKI ODBITY W WITRYNACH
ROZDZIAŁ 6. RZECZOWE KINO
ROZDZIAŁ 7. ARTYSTYCZNY WYŚCIG I SZTUKA POLEROWANIA
ROZDZIAŁ 8. NIE MA NIEWINNYCH BARW
III. KLEJENIE I WDRAŻANIE
ROZDZIAŁ 9. MAKARON I DIAMENT
ROZDZIAŁ 10. START, META, METAWERSUM
ROZDZIAŁ 11. ©ARTWERSUM, ®UNIWERSUM, METAWERSUMT
ROZDZIAŁ 12. ORIGINAL FAKE
ROZDZIAŁ 13. VIRGIL ABLOH TU BYŁ (ALE WCZEŚNIEJ BYLI TU INNI)
ROZDZIAŁ 14. ABLOH - KONSTELACJE
IV. CELEM JEST
PODRÓŻ (ERGO HESTIA CASE STUDY)
360 stron,
16.5x24.0cm, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|