wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 119.00 113,05   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ART BRANDING 2


GAŁĄZKIEWICZ I.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2023, wydanie I

cena netto: 119.00 Twoja cena  113,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Art branding 2


Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby ― pierwotne, podstawowe.

Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.

ART BRANDING 2

I. POSZUKIWANIE I OPOWIADANIE

ROZDZIAŁ 1. SZTUKA CENNIEJSZA NIŻ ZŁOTO 2.0
ROZDZIAŁ 2. MEDIUM JEST PRZEKAZEM, A MARKA TO MEDIUM
ROZDZIAŁ 3. ZŁOTE ZGŁOSKI
ROZDZIAŁ 4. POLE WIDZENIA

II. PROTOTYPOWANIE I OBRAZOWANIE

ROZDZIAŁ 5. ŚWIAT MARKI ODBITY W WITRYNACH
ROZDZIAŁ 6. RZECZOWE KINO
ROZDZIAŁ 7. ARTYSTYCZNY WYŚCIG I SZTUKA POLEROWANIA
ROZDZIAŁ 8. NIE MA NIEWINNYCH BARW

III. KLEJENIE I WDRAŻANIE

ROZDZIAŁ 9. MAKARON I DIAMENT
ROZDZIAŁ 10. START, META, METAWERSUM
ROZDZIAŁ 11. ©ARTWERSUM, ®UNIWERSUM, METAWERSUMT
ROZDZIAŁ 12. ORIGINAL FAKE
ROZDZIAŁ 13. VIRGIL ABLOH TU BYŁ (ALE WCZEŚNIEJ BYLI TU INNI)
ROZDZIAŁ 14. ABLOH - KONSTELACJE

IV. CELEM JEST PODRÓŻ (ERGO HESTIA CASE STUDY)

360 stron, 16.5x24.0cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022