Strategiczne podejście do działania w social mediach
Wszystko, co musisz wiedzieć o
mediach społecznościowych...
...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social
media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji
ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem
praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem
komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać
z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także
TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.
Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy
poszczególnych mediów społecznościowych i
swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza
rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie
komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły,
które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność
marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój
biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów
czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media
społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.
Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi:
- w
których mediach społecznościowych warto prowadzić
komunikację biznesową
- jak
komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób
- czym jest
customer experience, user experience i brand visual identity
- jak można
mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje
- jakie są
podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta
160 stron,
14.0x20.8cm, oprawa miękka