wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

EDUKACJA MAŁEGO DZIECKA TOM 15


OELSZLAEGER-KOSTUREK B. SZUŚCIK U. OGRODZKA-MAZUR E. RED.

wydawnictwo: IMPULS, 2020, wydanie I

cena netto: 30.00 Twoja cena  28,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Edukacja małego dziecka

Tom 15

Pedagogika zmiany w edukacji dziecka


Tom 15 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Pedagogika zmiany w edukacji dziecka, prezentuje kolejne rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka.

Oddajemy w ręce Państwa kolejny tom z serii „Edukacja małego dziec­ka”. Dzielimy się pedagogiczną refleksją nad koniecznością zmiany myślenia o warunkach edukacji. Zmiany, która pozwoli na poszanowanie rytmu rozwojowego dziecka w procesie kształcenia i wychowania. Dzięki tej zmianie edukacja dziecka nabierze autentycznego wymiaru humanistycznego. Jest to wymiar, który wspiera dziecko, ale zgodnie z jego możliwościami i rytmem rozwojowym. Strefa najbliższego rozwoju dziecka powinna być bardziej uwzględniona w ogólnych założeniach dydaktyki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz realizowana w praktyce pedagogicznej. Stąd opracowania przedstawiamy w dwóch częściach tomu.

Książka, dzięki szerokiemu zakresowi merytorycznemu, trafić powinna do różnych środowisk związanych z rozwojem i wspomaganiem rozwoju małego dziecka, w tym do rodziców i nauczycieli. Poszczególni autorzy, prezentując tak dalece odmienne zagadnienia dają możliwość refleksji nad tym, jak złożoną kwestią jest edukacja i zmiany w jej zakresie, a także rozwój dziecka. Jednocześnie lektura daje wymierne korzyści, nie tylko w formie refleksji, ale i modyfikacji własnych działań i lepszego zrozumienia dziecka.

(fragment recenzji)

Wprowadzenie       

PROGI ZMIAN W EDUKACJI DZIECKA

Jolanta Karbowniczek
Wczesna edukacja w perspektywie przeobrażeń paradygmatycznych       

Bożena Pawlak
Neuroedukacja w klasach początkowych – wiedza i opinie nauczycieli pierwszego etapu kształcenia  

Bożena Marzec
Nauczyciel w obliczu zmieniających się przepisów prawa – refleksje   

Elżbieta Marek
Ocena własnej kreatywności studentek  pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej       

Barbara Nawolska
Ile waży beczka? Czyli jak zadanie matematyczne rozwiązywali adepci zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej       


WARUNKI DO ROZWOJU I EDUKACJI DZIECKA

Bożena Grzeszkiewicz
Socjalizująca wartość zabawy   

Karin Fodorová
Diagnostic activities of nursery school teachers as a factor in meeting preschool education goals      

Daniela Kilduff
Selected specifics of speech therapy for children with visual impairments or blindness  

Małgorzata Przybysz-Zaremba
Wspomaganie rozwoju dziecka z alkoholowym zespołem płodowym (FAS) i poalkoholowym spektrum zaburzeń rozwojowych (FASD) – kilka propozycji, uwag i wskazówek w tle   

Tomasz Szurmik, Piotr Kurzeja, Teresa Friediger, Karol Bibrowicz
Rola aktywności ruchowej w rozwoju psychoruchowym dzieci z dysleksją oraz propozycja ćwiczeń równoważnych jako wspomaganie terapii 

Informacja o autorach

156 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022