wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 53.89 51,20   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INNOWACYJNE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE


SZYMAŃSKA E.

wydawnictwo: PWE, 2021, wydanie I

cena netto: 53.89 Twoja cena  51,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe


Przedmiot niniejszej pracy stanowi problematyka innowacyjności przedsiębiorstw usługowych.

Dynamiczne zmiany systemowe, które zachodzą w krajach wysoko rozwiniętych, przyczyniają się do wzrostu znaczenia przedsiębiorstw usługowych, zatem w nich powinno się upatrywać możliwości rozwoju gospodarczego. Głównym celem dociekań badawczych było opracowanie koncepcji modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego oraz odniesienie go do koncepcji gospodarki opartej na wiedzy.

Opracowanie może stanowić punkt wyjścia do kreowania wzorców sprzyjających podnoszeniu innowacyjności przedsiębiorstw usługowych, które zwykle reprezentują niższy poziom innowacyjności, niż przedsiębiorstwa produkcyjne, dla których zestaw wytycznych, głównie związanych z wprowadzaniem nowych technologii, został stosunkowo szeroko opisany w literaturze. Podjęta perspektywa badawcza i konstrukcja opracowania stanowią o oryginalności publikacji, zwłaszcza że tego rodzaju podejście do innowacyjności przedsiębiorstw nie posiada bogatej literatury. Wprawdzie ostatnie dekady obfitują w liczne opracowania na temat innowacji, jednak problematyka jest na tyle istotna, że istnieją znaczące przesłanki do jej pogłębiania.

Wstęp
 
Rozdział 1.  Istota innowacji i ich rola w gospodarce
1.1. Pojęcie innowacji
1.2. Ewolucja teorii innowacji
1.3. Twórcza  destrukcja jako czynnik  sprawczy innowacji
1.4. Współczesne badania innowacji
1.5. Klasyfikacja innowacji
 
Rozdział 2. Znaczenie innowacji w gospodarce opartej na wiedzy
2.1. Pojęcie wiedzy i jej znaczenie
2.2. Istota i struktura gospodarki opartej na wiedzy
2.3. Strategie wdrażania gospodarki opartej na wiedzy
2.4. Rola innowacji w systemie gospodarki opartej na wiedzy
 
Rozdział 3. Rozwój sektora usług i znaczenie przedsiębiorstw usługowych
3.1. Definiowanie usług i przedsiębiorstw usługowych
3.2. Istota i specyfika przedsiębiorstw usługowych
3.3. Rola  usług w gospodarce
3.4. Sektor usług jako element gospodarki światowej w dobie pandemii SARS-CoV-2
 
Rozdział 4. Metodyka badań i dobór próby badawczej
4.1. Procedura badawcza
4.2. Metody i narzędzia zastosowane w procesie badawczym
4.3. Dobór próby badawczej
 
Rozdział 5. Prezentacja wyników badań
5.1. Analiza porównawcza rankingów innowacyjności i innowacyjnych przedsiębiorstw
5.2. Popytowa i podażowa perspektywa innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego – wyniki badań ilościowych
5.3. Próba oceny wpływu pandemii SARS-CoV-2 na tworzenie innowacji w przedsiębiorstwach usługowych – wyniki badań jakościowych
 
Rozdział 6. Koncepcja modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego
6.1. Założenia do budowy modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego
6.2. Autorski model innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego
6.3. Studia przypadków innowacyjnych przedsiębiorstw usługowych
6.3.1. Studium przypadku: Meituan – najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe
6.3.2. Studium przypadku: Wrocławki Park Technologiczny
 
Zakończenie
 Literatura
 Summary
 Aneksy

250 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022