wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ROZWÓJ USŁUG W UJĘCIU LOKALNYM I REGIONALNYM


ROSA G. GRACZ L. RED.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2020, wydanie I

cena netto: 64.10 Twoja cena  60,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym


Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych, komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu w pszczelarstwie, dostępność miejsc noclegowych dla turystów w krajach Unii Europejskiej i EFTA, branżę gastronomiczną skupiającą się na zaspokajaniu potrzeb żywieniowych podróżnych, w tym turystów, możliwości obniżenia poziomu liczby utonięć przy wykorzystaniu odpowiednich służb, współczesne uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w USA.
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska nauki, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (nauki o zarządzaniu i jakości, geografii społeczno-ekonomicznej, gospodarki przestrzennej, ekonomii i finansów).

Z wprowadzenia

Wprowadzenie

Rozdział 1
Branding usług gastronomicznych na przykładzie wrocławskich restauracji - analiza komparatywna (Mirosława Pluta-Olearnik, Marta Taler)

Rozdział 2
Komunikacja marketingowa muzeum z podmiotami otoczenia (Magdalena Sobocińska)

Rozdział 3
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w pszczelarstwie (Aleksandra Wilczyńska, Natalia Żak)

Rozdział 4
Dynamika zmian liczby obiektów i miejsc noclegowych dla hoteli i innych obiektów hotelarskich w latach 2009-2018 w krajach Unii Europejskiej i EFTA (Jacek Rudewicz)

Rozdział 5
Usługi żywieniowe w przestrzeni i obsłudze turystycznej - wybrane zagadnienia (Daniel Szostak)

Rozdział 6
Monitoring oraz możliwości obniżenia poziomu liczby utonięć w sezonie letnim na zachodniopomorskim wybrzeżu Bałtyku (Apoloniusz Kurylczyk)

Rozdział 7
Współczesne uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w Stanach Zjednoczonych (Robert Rumiński)

Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Autorzy
Summary

144 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022