wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.00 46,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ODNALEŹĆ SIĘ W MEDIOSFERZE


DROŻDŻ M.

wydawnictwo: PETRUS, 2019, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Odnaleźć się w mediosferze


Przestrzeń medialna posiada nie tylko wymiar technologiczny i społeczny, ale przede wszystkim kulturowo-etyczny. Jest ona obszarem świadomych i wolnych działań człowieka, dlatego też obecność człowieka implikuje w sposób konieczny etyczny charakter mediów. Przestrzeń medialna jest bowiem przestrzenią wartości, powinności i celów realizowanych przez wszystkich ludzi, uczestniczących w komunikacji medialnej.

Odnajdywanie się człowieka w mediosferze potrzebuje wielorakiej orientacji, dlatego niniejsza monografia ma na celu wyzwolić myślenie nad potrzebą poszukiwania orientacji etycznej w mediosferze. Odnajdywanie się w mediosferze rozumiane jest w niniejszej publikacji także w drugiej odsłonie. Chodzi w niej o wymiar kompetencji badacza mediów, który potrafi z jednej strony dostrzegać, diagnozować zjawiska współczesnych mediów, a z drugiej strony posiada wystarczające kompetencje metodologiczne, by rozwiązywać odkrywane problemy badawcze.

Mam nadzieję, że prezentowane w niej myśli, pozwolą nam odnajdywać się w bogatym i dynamicznie rozwijającym się świecie mediów, zakorzenionym w przeszłości i otwartym na przyszłość oraz pomogą w odkrywaniu nowych przestrzeni badawczych wychodzącym naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom ludzi, a także przyczynią się do tworzenia i umacniania bezpieczeństwa etycznego człowieka w świecie współczesnych mediów.

Od Autora (ze wstępu)

Wstęp - Być osobą w świecie mediów
Introduction - Be a person in the media

ROZDZIAŁ I
NOWE ODKRYWANIE I ROZUMIENIE MEDIÓW
1. Meandry irracjonalności w poznawaniu mediów
2. Konwergencja mediów i jej konsekwencje
3. Integracja etyczna w medialnych procesach globalizacji
4. Etyczność wobec ideologizacji medialnych wizji świata

ROZDZIAŁ II
CZŁOWIEK W ZMEDIATYZOWANYM ŚWIECIE
1. Mediatyzacja życia - próba uchwycenia zjawiska
2. Człowiek w sieci - korelacje czy osaczenie?
3. Tożsamość człowieka w cyberprzestrzeni
4. Młodzież w kręgu medialnych mitów etycznych

ROZDZIAŁ III
MISYJNOŚĆ I FUNKCJONALNOŚĆ MEDIÓW
1. Misyjność mediów - ideał czy iluzja?
2. Misyjność mediów w perspektywie teleologicznej
3. Wartość mediacyjna mediów
4. Medialna produkcja i dekonstrukcja sensu

ROZDZIAŁ IV
TROSKA KOŚCIOŁA O CZŁOWIEKA W ŚWIECIE MEDIÓW
1. Medialne mirifica
2. W trosce o ewangelizację medialną
3. Radio i ewangelizacja
4. 50 lat troski Kościoła o media

Zakończenie
Summary
Bibliografia

346 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022