wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 54.90 52,16   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ EFEKTYWNIE PASZPORT DO KOMUNIKACJI GLOBALNEJ


SANCHEZ R. BULLOCK D.

wydawnictwo: REBIS, 2022, wydanie I

cena netto: 54.90 Twoja cena  52,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak komunikować się efektywnie

Paszport do komunikacji globalnej


Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Niezbędne jest zatem skuteczne przekazywanie wiadomości zarówno online, jak i w kontakcie bezpośrednim.

W tym wszechstronnym instruktażowym poradniku dwóch wykładowców Uniwersytetu Nowojorskiego przedstawia praktyczne podejście do globalnej komunikacji w ważnych obszarach:

  • skutecznej korespondencji elektronicznej,
  • wystąpień publicznych na arenie światowej,
  • międzynarodowych negocjacji oraz zarządzania relacjami i transakcjami,
  • networkingu i budowania globalnej sieci kontaktów.

Książka ta zawiera sprawdzone strategie, które można natychmiast wykorzystać, a także ćwiczenia mające na celu zwiększenie umiejętności porozumiewania się z osobami z całego świata. Czytelnik zapozna się tu również ze stylami wypowiedzi oraz mową ciała charakterystycznymi dla przedstawicieli różnych kręgów kulturowych.

Raúl Sánchez jest profesorem Uniwersytetu Nowojorskiego i nagradzanym autorem, zarządza programami szkoleń korporacyjnych. Projektuje i prowadzi szkolenia m.in. dla takich firm, jak Deloitte, Bloomberg czy Pfizer, jest także doradcą ds. pisania w firmach Barnes & Noble Publishing i PBS
Dan Bullock wykłada na Wydziale Programów Biznesowych Uniwersytetu Nowojorskiego i szkoli m.in. pracowników Google’a, Bloomberga i Airbnb. Prowadzi także szkolenia dla dyplomatów i delegatów w ramach programu językowego i komunikacyjnego ONZ i jest trenerem korporacyjnym.

Wprowadzenie: Globalne połączenie

1. Łączność z publicznością: Wystąpienia publiczne na arenie międzynarodowej
1.1 Ogień prezentacji: wzmacnianie łączności umysłów
1.2 Przekazywanie pochodni: wzorce stylów globalnej komunikacji
1.3 Równowaga: optymalizacja treści i sposobu przekazu
1.4 Płomień w centrum uwagi: pięć kotwic prezentacji
1.5 Świat zmysłów: aktywizacja schematów poznawczych za pomocą multimediów
1.6 Uwolnienie "pioruna z butelki": sześć uniwersalnych wzorców narracyjnych
1.7 Klepsydrowa kanwa wystąpienia: model prezentacji ponadkulturowej
1.8 Konstruktywne wnioski dają początek nowemu: rysowanie linii świetlnych w przestrzeni globalnej
1.9 Niosąc pochodnię we wspólnym świecie

2. Łączność z ludźmi: Moc networkingu i budowanie sieci kontaktów

2.1 Globalny zaklinacz deszczu: tworzenie sieci dla odkryć
2.2 Budowanie globalnych więzi międzykulturowych: wzorce interakcji
2.3 Świadome tworzenie inteligentnych sieci: diagnozowanie własnej sieci
2.4 Przebudzenie "kulturowego ambiwertyka": style tworzenia globalnej sieci kontaktów
2.5 Goni nas czas: konstruowanie szybkiej oferty (elevator pitch)
2.6 Włączenie nastawienia kulturowego: "starter" konwersacji
2.7 Wielki finał: podsumowanie, które zapadnie w pamięć
2.8 Kontynuacja: zakotwiczanie w pamięci
2.9 Mentalność globalna: na skrzyżowaniu strategii i etykiety
2.10 Kultura zmian: wzorce powitań
2.11 Znacząca sieć: zmiany i szanse

3. Łączność w cyfrowym oceanie: Skuteczna korespondencja elektroniczna a psychologia behawioralna

Część I: Model efektywnej korespondencji mejlowej - styl czytelnika
3.1 Indywidualne podejście do globalnej korespondencji online
3.2 Kontakt w cyfrowym oceanie: style komunikowania się czytelnika
3.3 Odzwierciedlanie dialogów ze zmieniającymi się tendencjami: cztery style czytelnika-odbiorcy korespondencji elektronicznej
Część II: Standardy skutecznej kultury mejlowania

3.4 Kilka słów: temat globalny
3.5 Czas na mejl: ekosystem ogólnoświatowej punktualności
3.6 Międzynarodowy angielski: globalne podejście
3.7 Dekodowanie wiadomości mejlowej: ton i styl funkcjonalny
3.8 Fale szeptu: manewrowanie stroną czynną i bierną
3.9 Głębokie zanurzenie: najważniejszy jest kontekst
3.10 Latarnie na cyfrowym morzu: ku światowej współpracy

4. Łączność z ciałem i głosem: Siła komunikacji niewerbalnej
4.1 Wzmocnienie najpotężniejszego instrumentu: połączenie ciało-umysł

Część I: Kontakt z mową ciała
4.2 Komunikowanie niewypowiedzianego: globalne wzorce mowy ciała
4.3 Radar kulturowy: demaskowanie siedmiu wzorców mikroekspresji
4.4 Prawda jest tam: znaczenie wzorców ruchów oczu
4.5 Trzy strefy: przestrzenie w kontaktach globalnych
4.6 Strefa wirtualna: cyfrowy ocean w muszli

Część II: Wykorzystanie głosu
4.7 Od rezonansu do obecności: budowanie pewności siebie za pomocą wokaliki
4.8 Grupy myśli: ukryta siła głosu
4.9 Tożsamość głosowa: czy twoja prozodia jest muzyką dla ucha?
4.10 Strefa globalna: empatia

5. Łączność ze światem: Negocjacje w epoce współpracy
5.1 Rozdroże negocjacji: od rywalizacji do kooperacji

Część I: Struktura skutecznych negocjacji międzykulturowych
5.2 Wzorce współpracy i nastawienie na obustronną wygraną
5.3 Partnerskie pertraktacje: ustępstwo i satysfakcjonujące "coś za coś" (trade-off)
5.4 Przepływ: jak budować synergię zespołu w negocjacjach
5.5 Efektywne kształtowanie procesu negocjacji: na początek obraz całości
5.6 Rzucenie rękawicy: jak sobie radzić z konfliktem

Część II: Oś negocjacji: Relacje
5.7 Połączenie międzykulturowe: zawieranie umów i partnerstwo w negocjacjach globalnych
5.8 Budowanie relacji międzykulturowych bez barier: wzmacnianie więzi negocjacyjnych
5.9 Złota zasada: budowanie zaufania
5.10 Pielęgnuj, rozwijaj, powtarzaj: cykl życia negocjacji
5.11 Wyjście z cienia negocjacji: ustalenie zasad

6. Łączność z umysłem: Strategiczne teksty w przestrzeni globalnej
6.1 Sąsiadujące możliwości: skąd się biorą innowacje
6.2 Globalne pisanie: wspólne pasje i cele
6.3 "Podaj mi fakty" a "Sprzedaj mi to": pisanie w celu informowania a pisanie celu przekonania
6.4 Wzorce myślowe wewnętrzne i zewnętrzne: kalejdoskop stylów retorycznych
6.5 Więcej niż słowa: dekodowanie za pomocą schematów
6.6 Ton wypowiedzi: inny wzór pisania
6.7 Elementy konstrukcji "bloków myśli": tworzenie struktury poprzez akapity
6.8 Profesjonalne ramy odniesień: przekaz strategiczny
6.9 Projektowe myślenie o kulturze: okna retoryczne
6.10 Szersza perspektywa: kultura współzależności

Konkluzja: Nasza odpowiedzialność za świat

Podziękowania

Załączniki:
A. Międzynarodowy angielski
B. Konteksty kulturowe
C. Elastyczność poznawcza:
Komunikacja globalna w czasach zmian

Bibliografia
O autorach
O książce
Spis ilustracji

304 strony, Format: 15.0x22.5cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022