wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 51.65 49,07   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KONSUMPCJA W CZASACH PANDEMII JAK KRYZYS SPOWODOWANY PANDEMIĄ COVID-19 ZMIENIŁ ZACHOWANIA KONSUMENTÓW?


CHLIPAŁA P. ŻBIKOWSKA A.

wydawnictwo: PWE, 2022, wydanie I

cena netto: 51.65 Twoja cena  49,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Konsumpcja w czasach pandemii

Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?


Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19.

Zawiera: 
  • rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
  • dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
  • przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.

Wprowadzenie
 
1. Pandemia COVID-19 jako uwarunkowanie konsumpcji
1.1. Kryzys a zachowania konsumentów – ujęcie modelowe
1.2. Pandemia spowodowana wirusem SARS-CoV-2 na świecie i w Polsce
1.3. Optymizm i pesymizm konsumentów. Poziom ufności konsumenckiej w czasie pandemii koronawirusa
1.4. COVID-19 a zachowania konsumentów w świetle analizy literatury przedmiotu i raportów agencji badawczych
 
2. Badanie zachowań konsumpcyjnych w czasach pandemii – aspekty terminologiczne i metodyczne
2.1. Podejścia metodyczne w poznaniu zagadnień zachowań konsumenta
2.2. Integracja metodologiczna a badanie zachowań konsumpcyjnych w czasie kryzysu
2.3. Zakres przedmiotowy badań konsumpcji spowodowanej pandemią COVID-19 – problemy terminologiczno-metodyczne
2.4. Założenia metodyczne badań własnych, przebieg badań i charakterystyka respondentów
 
3. Konsumpcja w czasach pandemii – zachowania, trendy
3.1. Nastroje konsumentów i sytuacja gospodarstw domowych respondentów w czasie pandemii koronawirusa
3.2. Zmiany zachowań konsumpcyjnych w czasie pandemii
3.3. Pandemia jako impuls do prospołecznej i zrównoważonej konsumpcji
3.4. Zapis etnograficzny zmian zachowań konsumpcyjnych w kontekście pandemii
 
4. Kryzys spowodowany pandemią a zachowania nabywcze – pandemiczny i popandemiczny obraz konsumentów
4.1. Synteza badań nad konsumpcją w czasie pandemii
4.2. Model reakcji konsumentów na kryzys COVID-19
4.3. Próba wskazania przyszłych trendów konsumpcyjnych zarysowujacych się pod wpływem kryzysu spowodowanego pandemią
 
Zakończenie
Bibliografia.
Spis tabel
Spis rysunków
Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety
Załącznik 2. Scenariusz wywiadu pogłębionego

170 stron, Format: 16.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022