wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KUP TERAZ! JAK STWORZYĆ SWÓJ E-SKLEP I ODNIEŚĆ SUKCES


STODOLNY M.

wydawnictwo: SŁOWNE, 2021, wydanie I

cena netto: 41.89 Twoja cena  39,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kup teraz!

Jak stworzyć swój e-sklep i odnieść sukces


„Kup teraz!” to hasło, które w dzisiejszych czasach zna każdy użytkownik sieci. Żyjemy w czasach digitalizacji i wiele aspektów naszego życia przenosi się właśnie do Internetu. Na naszych oczach ma miejsce jedna z większych rewolucji zakupowych w XXI wieku. I ile konsumenci szybko przystosowują się do nowych trendów, inaczej jest już z samym biznesem, który do tej pory w dużej części opierał się na sprzedaży stacjonarnej.

Przejście z offline na online jest jednak możliwe, a w dzisiejszych czasach wręcz konieczne. Ta książka powstała dla ciebie, żebyś mógł postawić pierwsze kroki w biznesie sprzedaży internetowej, dowiedział się o najczęstszych błędach i najlepszych rozwiązaniach oraz dowiedział się:
  • Jak krok po kroku założyć swój e-sklep?
  • Jak nie dać się naciągnąć na „genialne jednodniowe kursy” i złote porady odnośnie sprzedaży w internecie?
  • Czym jest konwersja, Presta, SaaS czy też Google Ads ?
  • Jak współpracować z influencerami i jak reklamować się w sieci?
  • I przełączyć się z trybu offline na online?

Wstęp

1. Czy e-commerce jest ratunkiem dla handlu
2. Zawód, zajęcie czy szansa na nowy biznes
3. Od czego zacząć
4. Wybór produktu i strategia cenowa
5. Jak sprawić, żeby twój sklep był wyjątkowy
6. Jak wykorzystać media społecznościowe
7. Personalizacja sklepu - po co i jak to zrobić
8. Użytkownicy - gdzie ich szukać
9. Influencerzy -jak z nimi współpracować
1O. Analiza danych kluczem do sukcesu
11. Czas na automatyzację!
12. Czy powiększanie sklepu i sprzedaży jest zawsze opłacalne
13. Czy warto zaangażować do pomocy agencję marketingową
14. Omówienie przykładowych e-sklepów
15. Najważniejsze święta i inne okazje do promocji

Zakończenie

200 stron, Format: 165 x 225, oprawa zintegrowana

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- KIERUNKI ROZWOJU RYNKU NIERUCHOMOŚCI
BARTKOWIAK P.

- WYBRANE ZAGADNIENIA ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA I KOMFORTU W BUDYNKACH
MIKULIK J.

- WIEDZA O REKLAMIE. OD POMYSŁU DO EFEKTU
JANISZEWSKA K. KORSAK R. KWARCIAK B.

- KONKURENCYJNOŚĆ PORTÓW MORSKICH TEORIA I PRAKTYKA
KALISZEWSKI A. DĄBROWSKI J. KLIMEK H.

- KONFLIKTY EKOLOGICZNE
DUTKOWSKI M.

- KONCEPCJA ODPOWIEDZIALNEGO RAPORTOWANIA INFORMACJI NIEFINANSOWYCH WYZWANIEM DLA PODMIOTÓW SEKTORA BUDOWNICTWA ORAZ OBSŁUGI RYNKU NIERUCHOMOŚCI
ŚMIETANA K.

- EKOLOGICZNE PODEJŚCIE DO TWORZENIA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI STAN I UWARUNKOWANIA
MARZANTOWICZ Ł. OCICKA B. PLUTA-ZAREMBA A.

- LABORATORIUM DOŚWIADCZEŃ CZASU WOLNEGO PROBLEMY WSPÓŁCZESNOŚCI
BOMBOL M. GODLEWSKI G. RED.

- GRANICE RYNKU NIERUCHOMOŚCI WYZWANIA I PRAKTYKA
BARTKOWIAK P.

- WYBRANE PROBLEMY MASOWEJ WYCENY NIERUCHOMOŚCI NA RYNKACH SŁABO ROZWINIĘTYCH
GNAT S.

- USZLACHETNIAJĄC PRZESTRZEŃ JAK DZIAŁA GENTRYFIKACJA I JAK SIĘ JĄ MIERZY
DROZDA Ł.

- ZRÓŻNICOWANIE I STANY NIERÓWNOWAGI W GOSPODARCE GLOBALNEJ
ZIELIŃSKA-GŁĘBOCKA A. KWIATKOWSKI J. TOMASZEWSKI T.

- FINANSJALIZACJA ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO PROBLEMY I WYZWANIA
PONDEL H. BLUDNIK I.

- UWARUNKOWANIA I KIERUNKI ROZWOJU ENERGETYKI ODNAWIALNEJ W POLSCE
MAŚLOCH G.

- BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW NA RYNKACH USŁUG FINANSOWYCH I SPOŁECZNYCH
KASPRZAK R. LUBOWIECKI-VIKUK ADRIAN RED.

- GOSPODAROWANIE NIERUCHOMOŚCIAMI PRZYKŁADY I ZADANIA
GÓRSKA A.MAZURCZAK A.STRĄCZKOWSKI Ł.SUSZYŃSKA K.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022