KUP TERAZ! JAK STWORZYĆ SWÓJ E-SKLEP I ODNIEŚĆ SUKCES
STODOLNY M. wydawnictwo: SŁOWNE, 2021, wydanie Icena netto: 41.89 Twoja cena 39,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Kup teraz!
Jak stworzyć swój
e-sklep i odnieść sukces
„Kup
teraz!” to hasło, które w dzisiejszych czasach zna
każdy użytkownik sieci. Żyjemy w czasach digitalizacji i wiele
aspektów naszego życia przenosi się właśnie do Internetu. Na
naszych oczach ma miejsce jedna z większych rewolucji zakupowych w XXI
wieku. I ile konsumenci szybko przystosowują się do nowych
trendów, inaczej jest już z samym biznesem, który
do tej pory w dużej części opierał się na sprzedaży stacjonarnej.
Przejście
z offline na online jest jednak możliwe, a w dzisiejszych czasach wręcz
konieczne. Ta książka powstała dla ciebie, żebyś mógł
postawić pierwsze kroki w biznesie sprzedaży internetowej, dowiedział
się o najczęstszych błędach i najlepszych rozwiązaniach oraz dowiedział
się:
- Jak krok po kroku założyć
swój e-sklep?
- Jak nie dać się naciągnąć
na „genialne jednodniowe kursy” i złote porady
odnośnie sprzedaży w internecie?
- Czym jest konwersja,
Presta, SaaS czy też Google Ads ?
- Jak
współpracować z influencerami i jak reklamować się w sieci?
- I przełączyć się z trybu
offline na online?
Wstęp
1.
Czy e-commerce jest ratunkiem dla handlu
2.
Zawód, zajęcie czy szansa na nowy biznes
3.
Od czego zacząć
4.
Wybór produktu i strategia cenowa
5.
Jak sprawić, żeby twój sklep był wyjątkowy
6.
Jak wykorzystać media społecznościowe
7.
Personalizacja sklepu - po co i jak to zrobić
8.
Użytkownicy - gdzie ich szukać
9.
Influencerzy -jak z nimi współpracować
1O.
Analiza danych kluczem do sukcesu
11.
Czas na automatyzację!
12.
Czy powiększanie sklepu i sprzedaży jest zawsze opłacalne
13.
Czy warto zaangażować do pomocy agencję marketingową
14.
Omówienie przykładowych e-sklepów
15.
Najważniejsze święta i inne okazje do promocji
Zakończenie
200
stron, Format: 165 x 225, oprawa zintegrowana Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- KIERUNKI ROZWOJU RYNKU NIERUCHOMOŚCI BARTKOWIAK P.
- WYBRANE ZAGADNIENIA ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA I KOMFORTU W BUDYNKACH MIKULIK J.
- WIEDZA O REKLAMIE. OD POMYSŁU DO EFEKTU JANISZEWSKA K. KORSAK R. KWARCIAK B.
- KONKURENCYJNOŚĆ PORTÓW MORSKICH TEORIA I PRAKTYKA KALISZEWSKI A. DĄBROWSKI J. KLIMEK H.
- KONFLIKTY EKOLOGICZNE DUTKOWSKI M.
- KONCEPCJA ODPOWIEDZIALNEGO RAPORTOWANIA INFORMACJI NIEFINANSOWYCH WYZWANIEM DLA PODMIOTÓW SEKTORA BUDOWNICTWA ORAZ OBSŁUGI RYNKU NIERUCHOMOŚCI ŚMIETANA K.
- EKOLOGICZNE PODEJŚCIE DO TWORZENIA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI STAN I UWARUNKOWANIA MARZANTOWICZ Ł. OCICKA B. PLUTA-ZAREMBA A.
- LABORATORIUM DOŚWIADCZEŃ CZASU WOLNEGO PROBLEMY WSPÓŁCZESNOŚCI BOMBOL M. GODLEWSKI G. RED.
- GRANICE RYNKU NIERUCHOMOŚCI WYZWANIA I PRAKTYKA BARTKOWIAK P.
- WYBRANE PROBLEMY MASOWEJ WYCENY NIERUCHOMOŚCI NA RYNKACH SŁABO ROZWINIĘTYCH GNAT S.
- USZLACHETNIAJĄC PRZESTRZEŃ JAK DZIAŁA GENTRYFIKACJA I JAK SIĘ JĄ MIERZY DROZDA Ł.
- ZRÓŻNICOWANIE I STANY NIERÓWNOWAGI W GOSPODARCE GLOBALNEJ ZIELIŃSKA-GŁĘBOCKA A. KWIATKOWSKI J. TOMASZEWSKI T.
- FINANSJALIZACJA ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO PROBLEMY I WYZWANIA PONDEL H. BLUDNIK I.
- UWARUNKOWANIA I KIERUNKI ROZWOJU ENERGETYKI ODNAWIALNEJ W POLSCE MAŚLOCH G.
- BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW NA RYNKACH USŁUG FINANSOWYCH I SPOŁECZNYCH KASPRZAK R. LUBOWIECKI-VIKUK ADRIAN RED.
- GOSPODAROWANIE NIERUCHOMOŚCIAMI PRZYKŁADY I ZADANIA GÓRSKA A.MAZURCZAK A.STRĄCZKOWSKI Ł.SUSZYŃSKA K.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|