wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DOSKONALENIE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ


SKOTNICKA-ZASADZIEŃ B.

wydawnictwo: CEDEWU, 2022, wydanie I

cena netto: 121.50 Twoja cena  115,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Doskonalenie komunikacji wewnętrznej w administracji publicznej


W książce zaprezentowano wyniki badań dotyczące doskonalenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office w administracji publicznej na przykładzie urzędów miejskich w województwie śląskim.

Czytelnicy znajdą w niej odpowiedź na następujące pytania:
  • Jakie czynniki wpływają na poziom jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office?
  • Jaki jest oczekiwany poziom jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office?
  • Jakie jest postrzeganie poziomu jakości komunikacji wewnętrznej przez pracowników front-office i back-office?
  • Jakie problemy występują w komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office?
  • W jaki sposób skutecznie i efektywnie doskonalić komunikację wewnętrzną pomiędzy pracownikami front-office i back-office w urzędach miejskich?
Przeprowadzona analiza literatury dała podstawę do stwierdzenia, że proces komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office w administracji publicznej jest jednym z ważniejszych czynników sukcesu rozwoju i doskonalenia e-governmentu. Badania empiryczne nad doskonaleniem poziomu jakości komunikacji wewnętrznej pozwoliły na zidentyfikowanie czynników mających na niego wpływ oraz określenie ich znaczenia dla doskonalenia tej komunikacji. Na podstawie tych czynników opracowano empiryczny model doskonalenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office. Ponadto w oparciu o badania opracowano rekomendacje dla kadry zarządzającej administracją publiczną dotyczące skutecznego i efektywnego doskonalenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office. Zaproponowana w książce metodyka i wyniki badań nad doskonaleniem komunikacji wewnętrznej w administracji publicznej mogą stanowić pole do dalszych badań naukowych i praktycznych implementacji.

Wprowadzenie 7

Rozdział 1
Zmiany organizacyjne w administracji publicznej 17
1.1. Problematyka zmian organizacyjnych w administracji publicznej 18
1.2. Kluczowe czynniki wdrażania zmian organizacyjnych w administracji publicznej 26
1.3. Wykorzystanie technologii ICT w administracji publicznej 30
1.4. Czynniki sukcesu rozwoju e-government w administracji publicznej 47

Rozdział 2
Komunikacja wewnętrzna w organizacji 53
2.1. Istota komunikacji w organizacji 53
2.2. Komunikacja wewnętrzna 61
2.3. Jakość komunikacji wewnętrznej 74
2.4. Komunikacja wewnętrzna w administracji publicznej 77
2.5. Konceptualizacja i operacjonalizacja doskonalenia komunikacji wewnętrznej w administracji publicznej 81

Rozdział 3
Metodyka badań bezpośrednich nad doskonaleniem poziomu jakości komunikacji wewnętrznej w administracji publicznej 91
3.1. Model badawczy 92
3.2. Etapy postępowania badawczego 92
3.3. Narzędzie badawcze 102
3.4. Dobór próby badawczej 103
3.5. Ograniczenia wynikające z procedury badawczej 107

Rozdział 4
Wyniki badań bezpośrednich nad doskonaleniem poziomu jakości komunikacji wewnętrznej w administracji publicznej 109
4.1. Identyfikacja czynników wpływających na poziom jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office 109
4.2. Ocena poziomu jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office 125
4.3. Wpływ zmiennych niezależnych na ocenę poziomu jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office 133
4.4. Zastosowanie wywiadu eksperckiego do oceny poziomu jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracowniami front-office i back-office 155
4.5. Rekomendacje dla kadry zarządzającej administracją publiczną 160

Zakończenie 167
Bibliografia 173
Spis rysunków 199
Spis tabel 201
Załączniki 207

298 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022