wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 23.50 22,33   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MEDIA LOKALNE A DEMOKRACJA LOKALNA


RED. CHŁOPECKI J.

wydawnictwo: WSIIZ, 2005, wydanie I

cena netto: 23.50 Twoja cena  22,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Stosunki zachodzące między mediami lokalnymi a lokalna władzą i mieszkańcami powiatu czy gminy należą do podstawowych relacji społecznych. Książka ta jest próbą przedyskutowania kwestii owych relacji. Autorzy poświęcają szczególną uwagę : wpływowi mediów lokalnych na kształt stosunków między władzą a obywatelami w społeczności lokalnej, roli mediów lokalnych w kształtowaniu aktywności obywatelskiej, relacji między dziennikarzami a przedstawicielami władz lokalnych oraz związkowi wolności słowa i niezależności dziennikarza w mediach lokalnych z jego odpowiedzialnością wynikającą z roli, jaką pełni.


164 strony , oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022