wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 60.40 57,38   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOMPETENCJE KONSUMENTÓW INNOWACYJNE ZACHOWANIA ZRÓWNOWAŻONA KONSUMPCJA


DĄBROWSKA A.

wydawnictwo: PWE, 2015, wydanie I

cena netto: 60.40 Twoja cena  57,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kompetencje konsumentów

Innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja


W dzisiejszych czasach ostrej konkurencji, często spowodowanej intensywnym rozwojem nowoczesnych technologii, kompetentny i innowacyjny konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów i sprzedawców dóbr konsumpcyjnych, ale także wielu organizacji o różnym charakterze i instytucji badawczych.

Obecnie celem badań w tym zakresie jest ocena stopnia wdrożenia koncepcji zrównoważonej konsumpcji, której podstawę stanowią: planowanie, know-how, ekologia, etyka oraz świadomość lokalna.

Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji.

W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora.


Książka jest przeznaczona zarówno dla wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, a także dla organizacji i instytucji kształtujących politykę konsumencką oraz pracowników naukowych uczelni ekonomicznych.


Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1. Konsument a współczesne wyzwania cywilizacyjne
1.1. Globalna konsumpcja jako megatrend współczesnej konsumpcji
1.2. Wirtualizacja konsumpcji
1.3. Ekologizacja jako przejaw dbałości o środowisko naturalne

ROZDZIAŁ 2. Kompetencje i ich znaczenie dla kształtowania zachowań i postaw konsumentów
2.1. Kompetencje konsumentów
2.2. Kompetencje a zachowania konsumentów
2.3. Znaczenie kompetencji w kształtowaniu postaw konsumentów

ROZDZIAŁ 3. Zrównoważona konsumpcja a kompetencje konsumentów
3.1. Zrównoważona konsumpcja jako przedmiot badań
3.2. Problemy rozwoju idei zrównoważonej konsumpcji
3.3. Postawy konsumentów wobec zrównoważonej konsumpcji

ROZDZIAŁ 4. Innowacyjne zachowania w kontekście kompetencji konsumentów
4.1. Innowacyjne zachowania jako obszar badań współczesnej konsumpcji
4.2. Cechy innowacyjnych konsumentów
4.3. Wybór nowych produktów przez konsumentów
4.4. Wzory konsumpcji związane z nabywaniem i użytkowaniem nowych produktów
4.5. Innowacje na rynku żywności i związane z tym wybrane aspekty zachowań konsumentów
4.6. Bankowość mobilna jako forma innowacyjnego zachowania konsumentów

ROZDZIAŁ 5. Wiedza konsumentów a ochrona ich praw
5.1. Prawo do informacji a kompetencje konsumentów
5.2. Prawo do reklamacji a wiedza konsumentów
5.3. Instytucje i organizacje konsumenckie a świadomość konsumentów

ROZDZIAŁ 6. Segmentacja konsumentów według kompetencji

Zakończenie

Bibliografia


200 stron, Format: 16.2x23.7cm, oprawa kartonowa foliowana

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022