|
CELEBRYTYZACJA POLITYKI W STANACH ZJEDNOCZONYCH
GRABARCZUK A. wydawnictwo: KATEDRA, 2015, wydanie I cena netto: 39.90 Twoja cena 37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin:
kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu
politycznego).
Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wydarzenie
szczególne w świecie globalnej polityki, ogniskujące nie tylko uwagę Amerykanów, ale,
można powiedzieć bez wielkiej przesady, całego świata. Wraz z autorem śledzić
możemy – analizując dyskursy wyborcze w polskich mediach – jak polityka staje się
częścią świata popkultury i jak gwiazdy show biznesu wkraczają w świat polityki. W
planie ogólniejszym więc jest to książka o przemianach życia publicznego, które
zdaje się brać ostateczny rozbrat z ideałami klasycznie pojmowanej polityki i
zastępować mężów stanu celebrytami niemalże zamieszkującymi telewizyjne studia.
Jest to więc lektura z pewnością skłaniająca do refleksji, a być może też napisana
ku przestrodze".
Prof. Mariusz Czubaj
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1
Kultura celebrytów - przeszłość i teraźniejszość
ROZDZIAŁ 2
Celebrytyzacja i podobne tendencje w komunikowaniu politycznym
ROZDZIAŁ 3
Obraz Stanów Zjednoczonych w polskim piśmiennictwie
ROZDZIAŁ 4
Aperitif, czyli wprowadzenie do badania
ROZDZIAŁ 5
Amerykańscy celebryci w wybranych polskich mediach - analiza zawartości
Quo vadis, polityko?
Bibliografia
Indeks nazwisk
353 strony, Format: 12.0x19.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|