wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 76.50 72,68   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STORYTELLING


STĄCZEK M.

wydawnictwo: EDISONTEAM, 2014, wydanie I

cena netto: 66.00 Twoja cena  62,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Storytelling


„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki stosowania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice, dodam, że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”.

- Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska

„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to bez wątpienia motto Marka Stączka!”.

- Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, Wirtualna Polska S.A.

„Ciekawa i intrygująca. Daje wiele do myślenia i praktyczne rady, które warto stosować zarówno w wystąpieniach publicznych, jak również w życiu prywatnym”.

- Mirosław Suszek, Chief Technology Officer, Netia S.A.

„Wciągająca, napisana ze swadą i polotem, w przystępny sposób prezentująca koncepcję storytellingu oraz jej praktyczne zastosowania. Zdecydowanie ‘must have’ w biblioteczce każdego managera praktyka. Gorąco polecam!"

- Wojciech Masierek, District Manager, Bayer Sp. z o.o.


128 stron, Format: 17.0x22.5cm, oprawa twarda

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022