wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.10 38,10   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

FUNDAMENTY KARIERY STRATEGICZNE POSZUKIWANIE I ZDOBYWANIE PRACY


KISIEL-DOROHINICKI W.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2014, wydanie I

cena netto: 40.10 Twoja cena  38,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Fundamenty kariery

Strategiczne poszukiwanie i zdobywanie pracy


Kilka lat temu wielu aktywnych zawodowo ludzi wyjechało z kraju, tymczasem wskaźniki gospodarcze szły ostro w górę, firmy się rozwijały i pilnie potrzebowały nowych kadr. Dzięki temu szukający pracy trafiał na „rynek pracownika”. O pracę na miarę naszych oczekiwań było stosunkowo łatwo — wystarczyło wykazać trochę chęci, czasem także umiejętności i już: etat w kieszeni. Potem szkolenie, wdrożenie do wykonywania powierzonych zadań i nawet osoba z niewielkim doświadczeniem jakoś sobie radziła. Bez wielkiej filozofii, planowania, wyznaczania celów i konsekwentnego do nich dochodzenia.

Dziś jest inaczej — recesja, przystosowanie firm do niedoboru wykwalifikowanych kadr, powstanie nowych zawodów.

Żeby dziś znaleźć dobrą pracę, trzeba się nieźle natrudzić, mieć skuteczną strategię i konsekwentnie realizować jej założenia.

Płaca minimalna? Wysokie C? Pierwsze wrażenie? Każda praca? Wąska specjalizacja? Znajomości? Bycie zawsze krok przed innymi? A może obrałeś strategię jajka sadzonego, czyli gruntowną znajomość własnego zawodu? Niezależnie od drogi, którą wybierzesz, musisz dobrze ją zaplanować, by przyniosła pożądany efekt — Twoją nową pracę!


Wacław Kisiel-Dorohinicki — — psycholog, absolwent Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, certyfikowany trener kadr, licencjonowany doradca zawodowy. Wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Pedagogicznego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, współpracownik wielu firm szkoleniowo-doradczych. Specjalizuje się w tematyce rynku pracy, rozwoju kompetencji interpersonalnych oraz wsparcia sprzedaży i zarządzania.


Od autora (7)

Rozdział 1. Wybór strategii budowania przewagi na rynku pracy (11)

Rozdział 2. Strategiczne kroki: od intuicji po rzetelne przygotowanie (35)

Rozdział 3. Poznanie siebie to punkt wyjścia (41)

Rozdział 4. Czas zmian (93)

Rozdział 5. Rynek pracy (105)

Rozdział 6. Znajomość zawodu, w którym poszukujesz zatrudnienia (121)

Rozdział 7. Konkurencja na rynku pracy (147)

Rozdział 8. Metody poszukiwania pracy - przede wszystkim efektywność (155)

Rozdział 9. Podsumowanie: utrzymanie się na rynku pracy i czerpanie zadowolenia z realizowanych zadań (165)

Literatura (174)


176 stron, Format: 14.0x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022