wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 69.00 65,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DESIGN THINKING JAK WYKORZYSTAĆ MYŚLENIE PROJEKTOWE DO ZWIĘKSZENIA ZYSKÓW TWOJEJ FIRMY


PIASECKA D.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2022, wydanie I

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Design Thinking

Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy


Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.

Jeżeli zatem myślisz o tym, by w swojej - małej lub większej - firmie działać szybciej, a tym samym skuteczniej i z większym zyskiem, ta kursoksiążka jest dla Ciebie.

Dlaczego kursoksiążka? Ponieważ jest to pozycja, w której informacje teoretyczne dotyczące samego pojęcia myślenia projektowego ograniczono do minimum. Autorka, bizneswoman, trenerka i moderatorka DT, stawia na wiedzę praktyczną i umiejętność myślenia projektowego, a także dostarczenie Ci narzędzi gotowych do zastosowania od zaraz. Za pośrednictwem kursoksiążki krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces projektowania nowych produktów i usług, dzięki którym zwiększysz zyski Twojej firmy.

Danuta Piasecka - praktyk i teoretyk biznesu. Absolwentka Master of Business Administration, przedsiębiorczyni z ponad siedmioletnim stażem, trenerka i doradczyni specjalizująca się w opracowywaniu strategii biznesowej z dziesięcioletnim doświadczeniem w pozyskiwaniu klientów z sektora publicznego, moderatorka design thinking. Swoich klientów uczy między innymi planowania strategicznego, co zwiększa wyniki sprzedażowe, a tym samym przychody firmy.

Wstęp (7)
Autorka (8)
Profil czytelnika i kursanta (11)
Wprowadzenie (13)
Weź udział w bezpłatnym kursie online (15)
Co znajdziesz w kursoksiążce (15)
Bohaterzy kursoksiążki (16)
Jak pracować z kursoksiążką (16)
Czego potrzebujesz do pracy z kursoksiążką (17)
Słownik pojęć (18)

MODUŁ 1. Design Thinking (19)
01_Wprowadzenie do Design Thinking (21)
Definicja Design Thinking (24)
Proces projektowania metodą Design Thinking (25)
Twórcy Design Thinking (26)
Trzy perspektywy Design Thinking (27)
Podejście do biznesu - klasyczne vs. myślenie projektowe (30)
Podsumowanie (33)
02_Zwiększenie zysków Twojej firmy (35)
Czym jest zysk (38)
Błędy, które nie pozwalają Ci zwiększać zysków (38)
Analiza potencjału zysku Twojej firmy (51)
Myślenie projektowe szansą na zwiększenie zysków Twojej firmy (60)
Podsumowanie (61)

MODUŁ 2. Proces projektowania nowych produktów i usług (63)
03_Projekt: proces projektowania nowych rozwiązań (65)
Cel projektu (67)
Dekalog projektanta (69)
Przygotowanie do projektu (71)
Podsumowanie (75)
04_Empatia (77)
Cel etapu (79)
Główne wyzwanie (79)
Przebieg etapu (80)
Metody i narzędzia badawcze (85)
Zadanie do wykonania (104)
Podsumowanie (106)
05_Synteza (107)
Cel etapu (109)
Główne wyzwanie (109)
Przebieg etapu (109)
Wyzwanie projektowe (114)
Efekty (114)
Narzędzia (114)
Zadanie do wykonania (118)
Podsumowanie (119)
06_Generowanie pomysłów (121)
Cel etapu (123)
Główne wyzwanie (123)
Przebieg etapu (123)
Narzędzia do generowania pomysłów (124)
Narzędzia dodatkowe (126)
Narzędzia selekcji (128)
Zadanie do wykonania (132)
Podsumowanie (133)
07_Prototypowanie (135)
Cel etapu (137)
Główne wyzwanie (137)
Przebieg etapu (137)
Narzędzia (138)
Zadanie do wykonania (139)
Podsumowanie (140)
08_Testowanie (141)
Cel etapu (143)
Główne wyzwanie (143)
Przebieg etapu (143)
Testowanie prototypów (144)
Karta informacji zwrotnej (146)
Zadanie do wykonania (146)
Podsumowanie (148)
09_Zakończenie projektu (149)
10_Przygotowanie do wdrożenia (155)
Szablon modelu biznesowego (157)
Podsumowanie (165)
Szablon Lean (167)
Podsumowanie (173)
Oferta (175)
Przedsprzedaż (180)
Crowdfunding (181)
Zadanie do wykonania (182)
Podsumowanie (185)

MODUŁ 3. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy (187)
11_Konkretny plan działania na zwiększenie zysków Twojej firmy (7-dniowy sprint) (189)
Przygotowanie do sprintu (191)
Dzień 1 (194)
Dzień 2 (197)
Dzień 3 (203)
Dzień 4 (206)
Dzień 5 (209)
Dzień 6 (211)
Dzień 7 (214)
Zakończenie sprintu (216)
Minikampania marketingowa (217)
Podsumowanie (221)
Często zadawane pytania (221)
Zakończenie (225)
Bibliografia (226)
Dodatkowe materiały (227)
Grupa Mastermind (227)
Checklista etapu Empatii (229)
Checklista etapu Syntezy (230)
Checklista etapu Generowania pomysłów (230)
Checklista etapu Prototypowania (230)
Checklista etapu Testowania (230)
Kampanie marketingowe - polecane źródła (231)
Karta wniosków (232)

232 strony, Format: 240x190, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022