wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 78.30 74,39   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DETERMINANTY I MODELE PROCESÓW GOSPODARCZYCH WYBRANE ASPEKTY


PONIATOWSKI G. RED.

wydawnictwo: SGH, 2018, wydanie I

cena netto: 78.30 Twoja cena  74,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Determinanty i modele procesów gospodarczych

Wybrane aspekty


Wprowadzenie

METODOLOGICZNE ASPEKTY ANALIZY ZJAWISK GOSPODARCZYCH

Mateusz Guzikowski
Rozdział 1. Alternatywna miara elastyczności rynku pracy

Karolina Konopczak
Rozdział 2. Model ARDL jako narzędzie analizy kointegracji

PERSPEKTYWA HISTORYCZNA PROCESU ROZWOJU GOSPODARCZEGO

Agata Sielska
Rozdział 3. Konflikty zbrojne a ocena rozwoju społeczno-gospodarczego wybranych krajów

Bartosz Sternal
Rozdział 4. Urbanizacja i szoki populacyjne a badanie innowacyjności w epoce przednowożytnej

MODELE BIZNESOWE I STRATEGIE PRZEDSIĘBIORSTW WOBEC WYZWAŃ XXI WIEKU

Monika Dargas-Miszczak
Rozdział 5. Determinanty współpracy przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych z organizacjami pozarządowymi

Patryk Dziurski
Rozdział 6. Wybory strategiczne przedsiębiorstw w sektorach starzejących się na przykładzie sektora tradycyjnych usług pocztowych

Mateusz Juchniewicz
Rozdział 7. Doskonalenie organizacji w zarządzaniu projektami - przegląd koncepcji, stosowane praktyki

Maria Roszkowska-Menkes
Rozdział 8. Diffusion of Sustainable Business Model Innovation: The Perspective of Neo-Institutional Theory

Justyna Szumniak-Samolej
Rozdział 9. Schemat zrównoważonego modelu biznesowego

Paweł Wyrozębski
Rozdział 10. Typologia biur zarządzania projektami (PMO) we współczesnych przedsiębiorstwach

Łukasz Grużewski
Rozdział 11. Organizacja 4.0 i ekonomia behawioralna - czyli wyzwania, jakie stoją przed MŚP

ANALIZA WYBRANYCH ZJAWISK ZACHODZĄCYCH W POLSKIEJ I ŚWIATOWEJ GOSPODARCE

Katarzyna Kozłowska
Rozdział 12. Komunikacja marketingowa inwestycji społecznie wrażliwych w kanałach internetowych

Maryna Lassota
Rozdział 13. Innowacyjność przedsiębiorstw z polskiej branży meblarskiej. Zakres, rodzaje i wybrane zależności

Krzysztof Rek
Rozdział 14. Poziom internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw z branży producentów sprzętu medycznego

Edyta Adamowicz
Rozdział 15. The Attitudes of Polish Luxury Goods Consumers towards LuxuryBrands within the Personal Luxury Goods Category

Anna Jeżak
Rozdział 16. Znaczenie wybranych zasobów niematerialnych w procesie ekspansji zagranicznej małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) zarejestrowanych w Polsce i należących do sektora napojów bezalkoholowych

Adam Hoszman
Rozdział 17. Airport Charges as a Management Tool

Izabela Lewandowska
Rozdział 18. Zachowania konsumentów-seniorów po przejściu na emeryturę

Marcin Menkes
Rozdział 19. Legal Security as a Determinant of International Investment Flows

Ewa Pączek, Paweł Wyrozębski
Rozdział 20. Typologia projektów zarządzanych przez uczelnie wyższe w Polsce

Karol Rogowicz
Rozdział 21. How Low Are the Interest Rates in the Euro Area? An Assessment of the Unconventional Monetary Policy Stance

310 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022