wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 71.55 67,97   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DOSKONALENIE DZIAŁALNOŚCI PROJEKTOWEJ W ORGANIZACJI


JUCHNIEWICZ M.

wydawnictwo: SGH, 2019, wydanie I

cena netto: 71.55 Twoja cena  67,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Doskonalenie działalności projektowej w organizacji


Głównym celem monografii jest określenie kierunków i sposobów doskonalenia działalności projektowej w organizacji na tle dotychczasowych doświadczeń w zakresie doskonalenia organizacji.

Wstęp

1. Doskonalenie organizacji - rozważania i ustalenia terminologiczne

2. Projekty w organizacji
2.1. Projekty - istota, definicja
2.2. Wzrost znaczenia projektów w organizacji
2.3. Zarządzanie projektami
2.4. Kluczowe czynniki sukcesu projektów
2.5. ?Oburęczność" organizacji w kontekście doświadczeń projektowych
2.6. Doskonalenie działalności projektowej - istota zagadnienia

3. Przegląd i analiza koncepcji/modeli/metod doskonalenia organizacji
3.1. Model klasyfikacji koncepcji/modeli/metod doskonalenia organizacji
3.2. Przegląd najważniejszych koncepcji/modeli/metod doskonalenia organizacji
3.2.1. Total Quality Management (TQM)
3.2.2. Lean Management
3.2.3. Balanced Scorecard - Zrównoważona Karta Wyników
3.2.4. Sześć Sigma (Six Sigma)
3.2.5. Reengineering
3.2.6. Metodyka IDEALS
3.2.7. Koncepcja dojrzałości organizacji
3.2.8. Ewaluacja projektów
3.2.9. Dwanaście filarów doskonałości w zarządzaniu projektami (The 12 Pillars of Project Excellence)
3.3.0. IPMA Project Excellence Model

4. Autorski model doskonalenia działalności projektowej w organizacji

5. Wyniki badań nad doskonaleniem działalności projektowej organizacji
5.1. Cel badań
5.2. Założenia metodyczne
5.3. Doskonalenie w domenie personalnej
5.3.1. Charakterystyka respondentów - część pierwsza badania
5.3.2. Charakterystyka organizacji - część pierwsza badania
5.3.3. Wyniki badań w domenie personalnej - część pierwsza
5.3.4. Charakterystyka respondentów - część druga badania
5.3.5. Charakterystyka organizacji - część druga badania
5.3.6. Wyniki badań w domenie personalnej - część druga
5.4. Doskonalenie w domenie funkcjonalnej
5.4.1. Charakterystyka próby badawczej - część pierwsza badania
5.4.2. Wyniki badań w domenie funkcjonalnej - część pierwsza badania
5.4.3. Charakterystyka próby badawczej - część druga badania
5.4.4. Wyniki badań w domenie funkcjonalnej - część druga badania
5.5. Doskonalenie w domenie instytucjonalnej
5.5.1. Charakterystyka próby badawczej - część pierwsza
5.5.2. Wyniki badań w domenie instytucjonalnej - część pierwsza
5.5.3. Charakterystyka próby badawczej - część druga badania
5.5.4. Wyniki badań w domenie instytucjonalnej - część druga badania

6. Podsumowanie
6.1. Wnioski merytoryczne
6.2. Wnioski metodyczne
6.3. Wnioski praktyczne
6.4. Perspektywy rozwoju problematyki

Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

277 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022