wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 72.90 69,26   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

METODY OCENY FORM ROZWOJU KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW


ŻUKOWSKA J.

wydawnictwo: SGH, 2019, wydanie I

cena netto: 72.90 Twoja cena  69,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Metody oceny form rozwoju kompetencji pracowników


Wstęp

Rozdział I. Kompetencje W naukach o zarządzaniu
1.1. Istota kompetencji
1.2. Podejście do kompetencji W szkołach zarządzania
1.3. Typologia kompetencji
1.4. Kluczowe kompetencje

Rozdział II. Rozwój kompetencji pracowników
2.1. Rozwój kompetencji pracowników jako inwestycja W kapitał ludzki
2.2. Proces rozwoju kompetencji pracowników
2.3. Determinanty rozwoju kompetencji pracowników
2.4. Formy rozwoju kompetencji pracowników
2.4.1. Tutoring, mentoring, coaching
2.4.2. Szkolenie, warsztat, trening
2.4.3. Konferencja, kongres, seminarium
2.4.4. Studia podyplomowe

Rozdział III. Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników
3.1. Ewaluacja rozwoju kompetencji pracowników
3.2. Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników
3.2.1. Czteropoziomowy model Kirkpatricka
3.2.2. Model Hamblina
3.2.3. Pięciopoziomowy model (ROI) Phillipsa
3.2.4. Zmodyfikowany ROI
3.2.5. Metoda implementacji arkusza inwestycji i korzyści
3.2.6. Model krytycznych poziomów Guskey‘a
3.2.7. Model Holtona
3.2.8. Model oceny wyników 0‘Connora (RA)
3.2.9. Model Kaufmanna i Kellera
3.2.10. Model Brinkerhoffa (SCM)
3.2.11. Model IPO
3.2.12. Model C-I-P-O
3.2.13. Czteropoziomowy model ewaluacji Warra (CIRO)
3.2.14. Czteropoziomowy model Stufflebeama (CIPP)
3.2.15. Model Passmore‘a i Velez (SOAP-M model)
3.2.16. Model Ramseya (GAP model)
3.2.17. Model Fiester i Morrisa
3.3. Analiza porównawcza modeli oceny form rozwoju kompetencji pracowników
3.4. Przegląd badań poświęconych problematyce modeli oceny form rozwoju kompetencji pracowników

Rozdział IV. Metodyka i wyniki badań
4.1. Teoretyczne podstawy badań jakościowych
4.2. Charakterystyka badania
4.3. Analiza studiów przypadków

Rozdział V. Autorska metoda oceny form rozwoju kompetencji pracowników
5.1. Założenia dotyczące oceny
5.2. Autorska metoda i jej zastosowanie

Zakończenie
Aneks
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

268 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022