wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BIZNES CYFROWY PERSPEKTYWA INNOWACJI CYFROWYCH


NOWICKA K. RED.

wydawnictwo: SGH, 2019, wydanie I

cena netto: 69.99 Twoja cena  66,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznes cyfrowy

Perspektywa Innowacji Cyfrowych


Katarzyna Nowicka
Wprowadzenie

Katarzyna Nowicka
1. Biznes cyfrowy w optyce innowacji
Wstęp
1.1. Innowacje i ich rodzaje źródłem wartości
1.2. Technologie cyfrowe jako zasób innowacji przełomowych i przyrostowych
1.3. Innowacja cyfrowa a biznes cyfrowy
Podsumowanie

Stanisław Łobejko
2. Wpływ cyfryzacji na modele biznesowe przedsiębiorstw
Wstęp
2.1. Rola technologii cyfrowej w kształtowaniu struktur organizacyjnych
2.2. Innowacyjne modele biznesowe
2.3. Cyfrowe platformy decyzyjne
2.4. Wpływ cyfryzacji na modele biznesowe i innowacyjność polskich firm
Podsumowanie

Aneta Pluta-Zaremba
3. Innowacje cyfrowe w branży e-commerce
Wstęp
3.1. Rodzaje e-commerce z perspektywy cyfrowej transformacji biznesu
3.2. Cyfrowa transformacja przedsiębiorstw handlu elektronicznego
3.3. Wpływ technologii cyfrowych na transformację przedsiębiorstw e-commerce
3.4. Cyfrowe innowacje w świecie on-line i off-line
3.5. Cyfrowe innowacje z perspektywy polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność e-commerce
3.5.1. Charakterystyka badań
3.5.2. Cyfrowa transformacja przedsiębiorstw
3.5.3. Cyfrowe innowacje w branży e-commerce
3.5.4. Wnioski z badań empirycznych 102
Podsumowanie

Włodzimierz Szpringer
4. Technologia rozproszonego rejestru - przełomowa innowacja w rozwoju cyfrowych modeli biznesowych
Wstęp
4.1. Innowacyjne modele biznesowe w gospodarce cyfrowej
4.2. Innowacje - technologie - koszty transakcyjne
4.3. Blockchain a big data i cloud computing
4.4. Fintechy - bigtechy - innowacje w modelach biznesowych
4.5. Gospodarka współdzielenia - innowacyjny model biznesowy
4.6. Blockchain - innowacja na rynku kapitałowym
4.7. Crowdinvesting - innowacyjne przedpole rozwoju ICO
4.8. Initial Coin Offerings - innowacyjna usługa rynku kapitałowego
4.9. Crowdfunding i ICO - kierunki regulacji
4.10. Blockchain - innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Podsumowanie

Łukasz Marzantowicz
5. Cyfrowe innowacje w świetle ryzyka i niepewności
Wstęp
5.1. Ryzyko i niepewność w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa - ujęcie ogólne
5.2. Cyfryzacja jako źródło ryzyka zakłóceń w biznesie
5.3. Cyfrowa innowacja jako obszar zarządzania ryzykiem i niepewnością w biznesie - syntetyczne zestawienie wyników badań
5.3.1. Rodzaje ryzyka i zarządzanie ryzykiem w kontekście innowacji cyfrowych
5.3.2. Wpływ ryzyka na skuteczność innowacji cyfrowych
5.3.3. Cyfrowe innowacje jako ograniczenie zakłóceń
Podsumowanie

Włodzimierz Szpringer
6. Cyberbezpieczeństwo a prywatność - kluczowy dylemat kształtowania cyfrowych modeli biznesowych
Wstęp
6.1. Nowe zagrożenia i szanse dotyczące cyberbezpieczeństwa
6.2. Cyberbezpieczeństwo - kluczowe kierunki badań
6.3. Nowa regulacja cyberbezpieczeństwa
6.4. Forking - czy odwrót od zasady ?code is law"? (Ethereum a Ethereum Classic)
6.5. Giełdy kryptowalut (centralizacja - decentralizacja a ryzyko ataków)
6.6. Przejrzystość w blockchain - ?zarządzanie przez algorytmy" a prawo konkurencji
Podsumowanie

Łukasz Marzantowicz
7. Innowacje cyfrowe w rozwoju przedsiębiorstwa innowacyjnego - perspektywy zmian i barier wdrażania w świetle wyników badań empirycznych
Wstęp
7.1. Cyfrowe innowacje z perspektywy przedsiębiorstwa innowacyjnego
7.2. Perspektywy zmian w zarządzaniu cyfrowymi innowacjami
7.3. Perspektywa rozwoju zarządzania przedsiębiorstwem wobec zastosowania cyfrowych innowacji
7.4. Bariery wprowadzenia technologii cyfrowych z punktu widzenia zarządzania przedsiębiorstwem
Podsumowanie

Katarzyna Nowicka
Zakończenie

Aneks I. Innowacje cyfrowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem - rozkłady częstości dla zmiennych demograficznych
Aneks II. Innowacje cyfrowe w rozwoju przedsiębiorstwa - rozkłady częstości dla zmiennych demograficznych

Bibliografia

269 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022