wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

E-KONSUMPCJA NA MIARĘ TECHNOLOGIE CYFROWE W ZARZĄDZANIU RYZYKIEM KONSUMENTA


TUREK J.

wydawnictwo: SGH, 2021, wydanie I

cena netto: 58.00 Twoja cena  55,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-konsumpcja na miarę

Technologie cyfrowe w zarządzaniu ryzykiem konsumenta


Wstęp

Wpływ preferencji konsumenta na funkcjonowanie przedsiębiorstwa
1.1. Pojęcie, definicja i ewolucja preferencji. Preferencje konsumentów w ujęciu socjologicznym i psychologicznym
1.2. Potrzeby klienta w łańcuchu wartości przedsiębiorstwa
1.3. Preferencje jako instrument budowania suwerenności konsumenta

Analiza preferencji klienta jako narzędzie konkurowania w zmiennym otoczeniu
2.1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w niestabilnym otoczeniu biznesowym
2.2. Charakterystyka konsumenta w piątej fali konkurencji
2.3. Wpływ preferencji klienta na poziom i charakter konkurencji rynkowej

Ewolucja branży odzieżowej
3.1. Wyzwania konkurencyjne w branży odzieżowej
3.2. Innowacyjność produktowa w branży odzieżowej
3.3. Innowacyjność procesowa i Przemysł 4.0 w branży odzieżowej

Wybrane narzędzia identyfikacji preferencji klienta w branży odzieżowej
4.1. Zmieniające się preferencje konsumentów jako kluczowe wyzwanie dla branży odzieżowej
4.2. Analiza trendów i megatrendów oraz big data jako narzędzia prognozowania popytu
4.3. Fast fashion, druk 3D oraz odraczanie produkcji - narzędzia absorpcji wiedzy o preferencjach klienta

Realizacja potrzeb klienta w zindywidualizowanej produkcji masowej
5.1. Koncepcja zindywidualizowanej produkcji masowej
5.2. Klient jako współtwórca produktu i uczestnik procesów operacyjnych
5.3. Cena produktu wytworzonego w ramach zindywidualizowanej produkcji masowej
5.4. Wyzwania wynikające z wdrożenia zindywidualizowanej produkcji masowej
5.5. Zindywidualizowana produkcja masowa w Polsce i na świecie

Rola konfiguratora w realizacji koncepcji mass customization
6.1. Czynniki sukcesu zindywidualizowanej produkcji masowej
6.2. Konfigurator - centralne narzędzie w mass customization
6.3. Komunikacja z klientem za pośrednictwem konfiguratora
6.4. Korzyści i koszty wynikające z implementacji konfiguratora

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

227 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022