|

MEDIA A POSTAWY PROSPORTOWE MŁODZIEŻY AKADEMICKIEJ
SKRZYPCZAK J. WALLAS T. RED. wydawnictwo: FNCE, 2021, wydanie Icena netto: 105.00 Twoja cena 99,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Media a postawy prosportowe
młodzieży akademickiej
Dla
wielu z pokolenia digital natives, a więc urodzonych już po powstaniu
Internetu, jeżeli czegoś lub kogoś nie można znaleźć w sieci, to z dużą
pewnością ten ktoś lub coś nie istnieje. Niniejsza książka,
przygotowana w większości przez Autorów z kręgu raczej
digital emigrants, jest próbą zrozumienia, jak rewolucja
cyfrowa zmieniła media, oraz czy – a jeżeli tak, to w jakim
stopniu – mogą mieć wpływ na kształtowanie postaw i
nawyków podejmowania aktywności fizycznej w tej grupie
wiekowej konsumentów treści medialnych. Znaleźć coś to
jedno, a drugie, to ustalić jaki to ma wpływ na postawy i zachowania
odbiorców. Panuje bowiem dość powszechne przekonanie, że
media, a w szczególności internet, są głównym
konkurentem tego typu spędzania wolnego czasu. Skoro tak, to dodatkowo
należy rozważyć, czy takie przekazy można zaprząc do misji zachęcania
młodzieży do podejmowania aktywności fizycznej.
Fragment
wstępu
Obszar
badań wybrany przez Autorów – związki
mediów z aktywnością fizyczną studentów i ich
zainteresowaniem sportem, w warunkach dynamicznie zmieniających się
form i platform konsumpcji treści – jest
szczególnie istotny i aktualny w kontekście panującej
obecnie epidemii SARS-CoV-19, której znaczenie w rozwoju
sportu akademickiego w przestrzeni medialnej zostało w niniejszej
publikacji uwzględnione i poddane pogłębionej analizie.
(...)
Książkę tę z przekonaniem można polecić nie tylko medioznawcom,
badaczom sportu oraz naukowcom reprezentującym inne nauki społeczne,
ale także wszystkim osobom zainteresowanym sportem akademickim, jego
miejscem we współczesnych mediach oraz znaczeniem nowych
mediów i rewolucji technologicznej w kształtowaniu postaw
prosportowych wśród studentów.
Z
recenzji wydawniczej prof. UAM dr. hab. Szymona Ossowskiego
362
strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|