wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 69.00 65,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING MODY STRATEGIA I PROMOCJA


POSNER H.

wydawnictwo: ARKADY, 2019, wydanie I

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing Mody

Strategia i promocja


Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki.

Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.

Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Wprowadzenie
O czym jest ta książka?
Układ treści
Dla kogo jest ta książka?

1. Rynek mody
Sektory rynku mody
Poziomy rynku mody
Globalny rynek mody
Czym jest marketing?
Definicje marketingu
Crowdfunding

2. Strategia marketingowa
Co to jest strategia marketingowa?
Miks marketingowy
Zmiana P na C
Strategia marketingowa STP

3. Badania i planowanie
Badania marketingowe
Badania rynku
Metody badania rynku
Trendy rynkowe
Planowanie i strategia

4. Zrozumieć klienta
Definiowanie konsumenta
Segmentacja klientów
Tworzenie profilu klienta

5. Wprowadzenie do brandingu
Definiowanie marki
Cel brandingu
Kreowanie tożsamości marki i zarządzanie nią
Strategia i zarządzanie marką

6. Promocja mody
Miks promocyjny
Reklama mody i kampanie internetowe
Promocja sprzedaży
PR i publicity
Pomiar skuteczności kampanii
Sprzedaż bezpośrednia

7. Kariera w marketingu mody
Umiejętności zawodowe
Wybór ścieżki kariery
Praktyki i staże

Zalecane lektury
Publikacje branżowe i czasopisma
Źródła cytatów
Przydatne adresy
Dodatkowe źródła
Słownik
Indeks
Prawa do zdjęć
Podziękowania

240 stron, Format: 19.0x25.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022