|
INNOWACJE W TURYSTYCE
BEDNARCZYK M. NAJDA-JANOSZKA M. RED. wydawnictwo: CEDEWU, 2014, wydanie I cena netto: 54.99 Twoja cena 52,24 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Innowacje w turystyce
Regionalna przestrzeń współpracy w makroregionie południowym Polski
Książka pozwoli na:
- zmianę optyki postrzegania specyfiki przebiegu procesu innowacji w turystyce
- poznanie i skuteczne wykorzystanie efektów synergii wewnętrznych i zewnętrznych
źródeł zdolności do innowacji mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
turystycznych
- efektywną budowę regionalnej przestrzeni współpracy zorientowanej na wzrost
innowacyjności turystyki w regionie
Wprowadzenie - Małgorzata Bednarczyk
Część I Regionalny potencjał innowacyjności w perspektywie
przedsiębiorstw turystycznych
Rozdział 1.
Warunki sukcesu przedsiębiorstwa turystycznego w dobie globalizacji - Karolina
Nessel
1.1. Przyszłość turystyki
1.1.1. Globalizacja ekonomiczna
1.1.2. Środowisko i zasoby naturalne
1.1.3. Postęp technologiczny
1.1.4. Demografia
1.2. Szanse i wyzwania stojące przed branżą turystyczną
1.3. Czynniki sukcesu w turystyce w dobie globalizacji
Rozdział 2.
Polski sektor turystyczny w okresie globalnego kryzysu gospodarczego - Małgorzata
Bednarczyk, Jarema Batorski
2.1. Polski rynek przewozów lotniczych w okresie dekoniunktury
2.2. Sektor turystyki w Polsce
Rozdział 3.
Kierunki współpracy przedsiębiorstw turystycznych w procesie innowacji
3.1. Małopolski Klaster Turystyczny "Beskid" -Jacek Gancarczyk,
Bogusław Czerwiński, Kamila Kosal-Garbacz, Ryszard Szaroma
3.1.1. Zarządzanie Klastrem Beskid
3.1.2. Perspektywy rozwoju
3.2. Współpraca hoteli w ramach programu marketingowego Polish Prestige Hotels &
Resorts - Agnieszka Ciesłowska
3.2.1. Geneza powołania Polish Prestige Hotels & Resorts
3.2.2. Zasady działania Polish Prestige Hotels & Resorts
3.2.3. Perspektywy rozwoju PPH & R
Rozdział 4.
Podstawy metodyczne badań
4.1. Model zintegrowanego zarządzania łańcuchem wartości turystyki na
poziomie regionu - Małgorzata Bednarczyk
4.2. Metody badań i dobór próby badawczej - Małgorzata Bednarczyk, Krzysztof Jakóbik
4.3. Charakterystyka badanych kluczowych interesariuszy IŁWT - Marta Najda- Janoszka
Część II Sprawność zarządzania w mikro, małych i średnich
przedsiębiorstwach turystycznych
Rozdział 5.
Poziom innowacyjności - Jacek Gancarczyk
5.1. Wprowadzenie teoretyczne
5.2. Wyniki badań
5.3. Wnioski
Rozdział 6.
Zdolność do współpracy - Marta Najdą-Janoszka
6.1. Wprowadzenie teoretyczne
6.2. Wyniki badań
6.3. Wnioski
Rozdział 7.
Zarządzanie wiedzą - Jarema Batorski
7.1. Wprowadzenie teoretyczne
7.2. Wyniki badań
7.3. Wnioski
Rozdział 8.
Zarządzanie zasobami ludzkimi - Ewa Wszendybył-Skulska
8.1. Wprowadzenie teoretyczne
8.2. Wyniki badań
8.3. Wnioski
Rozdział 9.
Zastosowanie zaawansowanej technologii informacyjnej - Sebastian Kopera
9.1. Wprowadzenie
9.2. Sieci i relacje zewnętrzne jako przestrzeń uczenia się i tworzenia innowacji
9.3. Technologie informacyjno-komunikacyjne jako czynnik wpływający na tworzenie i
wdrażanie innowacji, a także relacje zewnętrzne
i zarządzanie wiedzą
9.4. Wyniki badań
9.5. Wnioski
Część III Jakość regionalnego otoczenia biznesu turystycznego
Rozdział 10.
Otoczenie instytucjonalne - Marta Najda-Janoszka
10.1. Wprowadzenie teoretyczne
10.2. Wyniki badań
10.3. Wnioski
Rozdział 11.
Otoczenie społeczne - Małgorzata Kurleto
11.1. Wprowadzenie teoretyczne
11.2. Społeczność lokalna
11.3. Turyści
11.4. Wyniki badań
11.4.1. Społeczność lokalna
11.4.2. Turyści
11.5. Wnioski
Część IV Wykorzystanie efektów synergii - regionalne platformy
współpracy
Rozdział 12.
Perspektywa przedsiębiorstw turystycznych - Marta Najda-Janoszka
Rozdział 13.
Perspektywa instytucjonalnego regionalnego otoczenia biznesu turystycznego -
Marta Najda-Janoszka
Podsumowanie - Małgorzata Bednarczyk
Bibliografia
244 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|