wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

OBSŁUGA KONSUMENTA W GASTRONOMII I CATERINGU


CZARNIECKA-SKUBINA E.

wydawnictwo: SGGW, 2008, wydanie I

cena netto: 30.50 Twoja cena  28,98 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W wielu krajach gastronomia i hotelarstwo to dziedziny będące w ciągłym rozkwicie i przynoszące dochody dzięki dbałości o klienta, wyjsciu naprzeciw jego życzeniom i sprostaniu stawianym wymaganiom. Podnoszenie poziomu usług stanowi dla nowoczesnych zakładów gastronomicznych jeden z elementów ich strategi marketingowej. Miniejsza publikacja w pełni pomoże w poprawie jakości obsługi klienta

231 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022