wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BĄDŹ PRO! 7 KROKÓW DO MISTRZOWSTWA W MARKETINGU SIECIOWYM


WORRE E.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2014, wydanie I

cena netto: 29.80 Twoja cena  28,31 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bądź pro!

7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym


Twoja praca Cię rozczarowuje?

Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze?

W takim razie zostań marketerem sieciowym!

Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!


 Eric Worre jest liderem branży marketingu sieciowego, w której pracuje od ponad ćwierćwiecza. Zbudował organizacje sprzedaży obejmujące łącznie ponad 500 tysięcy dystrybutorów w ponad 60 krajach oraz pracował na stanowisku prezesa wartej 200 milionów dolarów firmy prowadzącej sprzedaż bezpośrednią. Eric jest także utalentowanym szkoleniowcem. Poprowadził spotkania z 250 tysiącami ludzi z całego świata i uczył ich, jak odnaleźć się w pracy marketera sieciowego.


Wprowadzenie (11)

1. Marketing sieciowy nie jest idealny... Jest po prostu LEPSZY (15)

2. Jeśli chcesz się zająć marketingiem sieciowym, zajmij się nim profesjonalnie (29)

  • Pozerzy (29)
  • Amatorzy (29)

3. Jak w każdym zawodzie, musisz zdobyć pewne umiejętności (35)

4. Umiejętność 1. Znajdowanie prospektów (39)

5. Umiejętność 2. Objaśnianie prospektom produktu lub okazji (45)

  • Zasada pierwsza (50)
  • Zasada druga (50)
  • Zasada trzecia (51)
  • Zasada czwarta (51)
  • Krok pierwszy: śpiesz się (52)
  • Krok drugi: powiedz komplement (53)
  • Krok trzeci: przekaż zaproszenie (54)
  • Krok czwarty: "czy gdybym?" (57)
  • Krok piąty: potwierdzenie pierwsze - deklaracja terminu (59)
  • Krok szósty: potwierdzenie drugie - potwierdzenie terminu (60)
  • Krok siódmy: potwierdzenie trzecie - umówienie się na kolejną rozmowę (61)
  • Krok ósmy: zakończ rozmowę (61)

6. Umiejętność 3. Prezentowanie prospektom produktu lub okazji (65)

7. Umiejętność 4. Podtrzymywanie kontaktu z prospektami (71)

  • Zasada pierwsza: kontynuacją jest zrobienie tego, co zapowiedziałeś (71)
  • Zasada druga: ekspozycje służą tylko do tego, żeby załatwić kolejne ekspozycje (72)
  • Zasada trzecia: rekrutacja wymaga średnio od czterech do sześciu ekspozycji (75)
  • Zasada czwarta: skondensuj ekspozycje dla uzyskania lepszych rezultatów (76)
  • Pytania i wątpliwości (76)
  • Kiedy prospekci nie wierzą w swoje umiejętności (78)
  • Kiedy ludzie nie wierzą w marketing sieciowy (79)

8. Umiejętność 5. Przekształcanie prospektów w klientów lub dystrybutorów (83)

9. Umiejętność 6. Wspieranie nowego dystrybutora (89)

  • Rozmowa o planie działania - część pierwsza (90)
  • Rozmowa o planie działania - część druga (90)
  • Rozmowa o planie działania - część trzecia (92)
  • Rozmowa o planie działania - część czwarta (93)
  • Rozmowa o planie działania - część piąta (94)

10. Umiejętność 7. Promowanie spotkań (95)

11. Wszystko, co wartościowe, wymaga czasu (101)

  • Formuła 1/3/5/7 (102)
  • Jak się uczyć (103)
  • Zachowuj się tak jak ludzie sukcesu (103)
  • Nauka (104)
  • Filmy (105)
  • Materiały online (105)
  • Spotkania (105)
  • Uważaj na wszystko, co może Cię rozproszyć (106)
  • Działaj (106)
  • Nauczanie (108)
  • Znajomości (109)

12. To się opłaca (111)

  • Kariera, którą sobie stworzysz (111)
  • Wolność, którą będziesz się cieszyć (112)
  • Ludzie, na których wpłyniesz (113)
  • Ludzie, których poznasz (113)
  • Miejsca, które zwiedzisz (114)
  • Sprawy, na rzecz których możesz działać (115)
  • Człowiek, którym się staniesz (117)

O autorze (119)


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022