wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE PROCESOWE W ORGANIZACJACH TEORIA I PRAKTYKA


BITKOWSKA A. WEISS E.

wydawnictwo: VIZJA PRESS & IT, 2015, wydanie I

cena netto: 42.90 Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie procesowe w organizacjach

Teoria i praktyka


Zagadnienia zarządzania procesowego w ostatnich latach w coraz większym stopniu przyciągają uwagę badaczy i praktyków organizacji gospodarczych.

W prezentowanej monografii przedstawiono wybrane kierunki badań nad zarządzaniem procesowym. Chodzi tu przede wszystkim o wskazanie sposobów podejścia analitycznego w badaniu i doskonaleniu zarządzania procesowego.


Przedmowa

Rozdział 1. Paradygmat procesowości w naukach o zarządzaniu (Agnieszka Bitkowskd)
1.1. Wprowadzenie
1.2. Zmiany w sposobach zarządzania organizacjami
1.3. Paradygmat procesowości
1.4. Istota zarządzania procesowego jako kategorii zarządczej
1.5. Podsumowanie

Rozdział 2. Dynamiczne zarządzanie procesowe - teoria i praktyka (Marek Szelągowski)
2.1. Wprowadzenie
2.2. Rozwój koncepcji zarządzania procesowego
2.3. Znaczenie wiedzy w kontekście funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw
2.4. Rozszerzenie celu wdrożeń zarządzania procesowego
2.5. Relacja między dynamicznym zarządzaniem procesowym a zarządzaniem wiedzą
2.6. Analiza przypadku
2.7. Podsumowanie

Rozdział 3. Determinanty dynamizowania procesów gospodarczych przedsiębiorstw w otoczeniu sieciowym (Bogusława Ziółkowska)
3.1. Wprowadzenie
3.2. Orientacja procesowa w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3.3. Rola czasu w dynamizowaniu procesów gospodarczych
3.4. Sieciowe i technologiczne uwarunkowania dynamiki procesów gospodarczych
3.5. Czynniki dynamizowania procesów w badanych przedsiębiorstwach
3.6. Podsumowanie

Rozdział 4. Przegląd modeli dojrzałości procesowej organizacji (Mateusz Juchniewicz)
4.1. Wprowadzenie
4.2. Ewolucja koncepcji dojrzałości procesowej organizacji
4.3. Charakterystyka wybranych modeli dojrzałości w zarządzaniu procesami
4.4. Podsumowanie

Rozdział 5. Kontroling menedżerski narzędziem zarządzania procesowego (Bolesław Rafał Kuc)
5.1. Wprowadzenie
5.2. Geneza i istota kontrolingu menedżerskiego
5.3. Kontroling w zarządzaniu procesowym
5.4. Kontroling nie ma alternatywy
5.5. Zalety i wady zarządzania przez kontroling
5.6. Podsumowanie

Rozdział 6. Wsparcie zarządzania procesowego przez zarządzanie międzyorganizacyjne (Zbigniew Olesiński)
6.1. Wprowadzenie
6.2. Zarządzanie procesowe w organizacjach sieci
6.3. Zarządzanie międzyorganizacyjne
6.4. Współpraca przedsiębiorstw w otoczeniu
6.5. Uczelnie i instytuty badawcze w otoczeniu
6.6. Firmy doradcze w otoczeniu: banki, samorząd, agencje rządowe
6.7. Dolina Lotnicza - studium przypadku
6.8. Podsumowanie

Rozdział 7. Zarządzanie procesowe w międzynarodowym przedsiębiorstwie elektronicznym (Agnieszka Bitkowska, Elżbieta Weiss)
7.1. Wprowadzenie
7.2. Misja i wizja funkcjonowania przedsiębiorstwa
7.3. Identyfikacja i modelowanie procesów
7.4. Controlling procesów
7.5. Podsumowanie

Rozdział 8. Zarządzanie procesami sprzedaży i obsługi klienta (Agnieszka Bitkowska, Magdalena Buczkowska)
8.1. Wprowadzenie
8.2. Istota i klasyfikacja procesów
8.3. Zarządzanie procesami w teorii organizacji
8.4. Implementacja zarządzania procesowego w organizacjach
8.5. Znaczenie procesów sprzedaży i obsługi klienta
8.6. Doskonalenie procesu sprzedaży w firmie odzieżowej
8.7. Podsumowanie

Rozdział 9. Zarządzanie procesowe w branży ubezpieczeniowej (Wiesław Wojciechowski)
9.1. Wprowadzenie
9.2. Wymiary zarządzania procesami w organizacji
9.3. Działalność przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego
9.4. Zarządzanie procesowe w przedsiębiorstwie ubezpieczeniowym
9.5. Podsumowanie

Rozdział 10. Zarządzanie procesowe w wielobranżowej spółce komunalnej (Mariusz Bednarek, Tadeusz Jakub Chruściel)
10.1. Wprowadzenie
10.2. Istota zarządzania procesowego
10.3. Zarządzanie procesowe i zadaniowe w sektorze usług komunalnych
10.4. Zarządzanie procesowe w praktyce gospodarczej
10.5. Podsumowanie

Rozdział 11. Orientacja na przepływy jako podstawa zarządzania procesami w aglomeracji miejskiej (Sabina Kauf)
11.1. Wprowadzenie
11.2. Orientacja na przepływy w zarządzaniu aglomeracją miejską
11.3. Procesy logistyczne w aglomeracji miejskiej
11.4. Zarządzanie procesami logistycznymi w aglomeracji miejskiej
11.5. Podsumowanie

Rozdział 12. Rola audytu wewnętrznego w doskonaleniu procesów instytucji publicznych (Agnieszka Bitkowska, Iwona Ewa Bogucka)
12.1. Wprowadzenie
12.2. Istota i krąg instytucji publicznych audytu wewnętrznego
12.3. Kluczowe procesy w audycie wewnętrznym
12.4. Podsumowanie

Rozdział 13. Wykorzystanie metody Servqual w zarządzaniu procesowym (Marcel Lizak)
13.1. Wprowadzenie
13.2. Istota metody Servqual
13.3. Koncepcja metody Scrvqual na przestrzeni lat
13.4. Kondycja finansowa podmiotu badawczego
13.5. Strategia i pozycja konkurencyjna Biura Podróży X
13.6. Podsumowanie

Rozdział 14. Zastosowanie modelu procesu zarządzania relacjami z dostawcami w przedsiębiorstwie (Rafał Tyszkiewicz)
14.1. Wprowadzenie
14.2. Cele prezentowanego modelu
14.3. Kluczowe podprocesy modelu
14.4. Podsumowanie

Rozdział 15. Rola doskonalenia procesów w zarządzaniu przedsiębiorstwem (Agnieszka Bitkowska, Grażyna Paulina Wójcik)
15.1. Wprowadzenie
15.2. Istota i klasyfikacja procesów w przedsiębiorstwie
15.3. Istota podejścia procesowego
15.4. Identyfikacja procesów w przedsiębiorstwie
15.5. Implementacja zarządzania procesowego
15.6. Doskonalenie procesów w zarządzaniu
15.7. Podsumowanie

Rozdział 16. Kultura organizacyjna jako element wsparcia zarządzania procesowego (Marcel Lizak)
16.1. Wprowadzenie
16.2. Pojęcie kultury organizacyjnej
16.3. Typy kultur organizacyjnych
16.4. Założenia zarządzania procesowego
16.5. Uwarunkowania kultury organizacyjnej w kontekście zarządzania  procesowego
16.6. Podsumowanie

Rozdział 17. Kształtowanie kultury procesowej na przykładzie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie (Agnieszka Bitkowska, Bożena Kłos)
17.1. Wprowadzenie
17.2. Istota kultury organizacyjnej
17.3. Kultura organizacji procesowej
17.4. Kultura organizacyjna i jej wpływ na procesy zachodzące w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
17.5. Podsumowanie


256 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022