wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 41.70 39,62   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

HOTELARSTWO TOM 3. DZIAŁALNOŚĆ RECEPCJI PODRĘCZNIK CZĘŚĆ 1.


CYMAŃSKA-GARBOWSKA B.

wydawnictwo: WSIP, 2014, wydanie I

cena netto: 41.70 Twoja cena  39,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Hotelarstwo Tom 3

Działalnośc recepcji

Podręcznik Część 1

Szkoła ponadgimnazjalna


Podręcznik realizuje treści nowej podstawy programowej. Jest przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji).

Omawia zagadnienia dotyczące schematu organizacyjnego hotelu, roli recepcji, bezpieczeństwa pracy w recepcji, etyki i kultury pracy, zasad komunikowania się z gośćmi, organizacji pracy służby parterowej oraz procedur obsługi gości przez pracowników służby parterowej.

Treści teoretyczne wsparte zostały licznymi przykładami i ilustracjami.


Wstęp

Rozdział 1. Wiadomości wstępne dotyczące recepcji
1.1. Schemat organizacyjny hotelu
1.1.1. Pojęcie i elementy struktury organizacyjnej
1.1.2. Rodzaje hotelowych struktur organizacyjnych
1.2. Rola recepcji w hotelu
1.2.1. Część ogólnodostępna
1.2.2. Część funkcjonalno-dyźurna recepcji
1.3. Bezpieczeństwo pracy w recepcji
1.3.1. Systemy alarmowe
1.3.2. Znaczenie ergonomii na różnych stanowiskach pracy w recepcji
1.3.3. Czynniki uciążliwe i szkodliwe występujące w środowisku pracy w recepcji
1.3.4. Rozwiązania zmniejszające uciążliwość pracy w recepcji
1.3.5. Zasady ochrony przeciwpożarowej w obiekcie hotelarskim
1.3.6. Rozwiązania proekologiczne stosowane w obiektach hotelarskich

Rozdział 2. Goście hotelowi
2.1. Misja hotelarstwa - oferowanie gościny
2.1.1. Model gościnności
2.2. Potrzeby gości hotelowych i ich oczekiwania
2.2.1. Potrzeby gości hotelowych
2.2.2. Rodzaje i typy gości hotelowych
2.2.3. Wymagania gości hotelowych
2.3. Etyka i kultura w obsłudze gości
2.3.1. Odpowiedzialność etyczno-moralna
2.3.2. Zasady dotyczące przestrzegania tajemnicy zawodowej
2.3.3. Protokół dyplomatyczny i savoir-vivre w hotelarstwie
2.3.4. Wizerunek hotelarza
2.4. Zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi
2.4.1. Komunikacja werbalna i niewerbalna w obsłudze gości hotelowych
2.4.2. Zasady postępowania w trudnych i nadzwyczajnych sytuacjach zawodowych
2.4.3. Sposoby rozwiązywania konfliktów międzyludzkich

Rozdział 3. Służba parterowa w obiekcie hotelarskim
3.1. Organizacja pracy służby parterowej
3.1.1. Rodzaje stanowisk w służbie parterowej
3.1.2. Zadania pracowników służby parterowej
3.1.3. Wyposażenie techniczne
3.1.4. Sylwetka pracownika służby parterowej
3.2. Procedury obsługi gości przez pracowników służby parterowej
3.2.1. Procedury powitania i pożegnania
3.2.2. Bezpieczeństwo gości i ich mienia
3.2.3. Opieka nad bagażem gości

Bibliografia

Słowniczek

Kodeks etyki hotelarza


168 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022