wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

REZERWACJA USŁUG HOTELARSKICH


DROGOŃ W.

wydawnictwo: WSIP, 2012, wydanie I

cena netto: 40.50 Twoja cena  38,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rezerwacja usług hotelarskich

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa

Kwalifikacja T.11.1


Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa realizujący treści z zakresu części 1 kwalifikacji T.11 (Rezerwacja usług hotelarskich).

Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, rozróżnia zadań, wyposażenia recepcji oraz rezerwacji usług dla gości indywidualnych i grup.

Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, dokumentami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.


Od autora   

1. Gościnność      
1.1 Model gościnności       
1.2 Potrzeby i oczekiwania gości hotelowych       
1.3 Rodzaje i typy gości hotelowych                  
1.4 Etyka i kultura w obsłudze gości                     
1.5 Kultura obsługi                      
1.6 Odpowiedzialność etyczno-moralna               
1.7 Zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi           
1.8 Wizerunek pracownika hotelowego         
1.9 Protokół dyplomatyczny i zasady savoir-vivre'u – wybrane zagadnienia    
1.10 Procedury w świadczeniu usług hotelarskich     
1.11 Sposoby rozwiązywania konfliktów międzyludzkich        

2. Rezerwacja usług hotelarskich            
2.1 Instrumenty promocji usług hotelarskich     
2.2 Typy (rodzaje) rezerwacji      
2.3 Nazwy handlowe pokoi                 
2.4 Zasady rezerwacji pokoi i usług                       
2.5 Sposoby prowadzenia ewidencji przyjętych zamówień            
2.6 Overbooking                       
2.7 Systemy rezerwacyjne             
2.8 Współpraca zespołu rezerwacji z innymi komórkami organizacyjnymi hotelu     

Załącznik. Informacje o gościach z wybranych państw europejskich i ich upodobaniach   
Wykaz podstawowych pojęć w językach polskim, angielskim i niemieckim     
Bibliografia            


104 strony, Format: 17.0x24.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022