wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PRZENOŚNY SYSTEM OCENY PRZYCZEPNOŚCI KÓŁ JEZDNYCH POJAZDU


LUTY W.

wydawnictwo: WYD PW, 2012, wydanie I

cena netto: 31.50 Twoja cena  29,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przenośny system oceny przyczepności kół jezdnych pojazdu do nawierzchni drogi w procesie opisu miejsca zdarzenia i rekonstrukcji wypadków drogowych


Wstęp

1. Metody oceny przyczepności kół jezdnych pojazdu do nawierzchni drogi
1.1. Metody bezpośrednie
1.1.1. Testy z udziałem pojazdu
1.1.2. Testy bezpośrednie oceny przyczepności pojedynczego koła ogumionego do podłoża
1.2. Metody pośrednie oceny przyczepności kół jezdnych pojazdu do nawierzchni drogi
1.2.1. Metody pośredniej oceny przyczepności kół jezdnych pojazdu do podłoża z zastosowaniem próbki toczonej
1.2.2. Metody pośredniej oceny przyczepności kół jezdnych pojazdu do podłoża z zastosowaniem próbki ślizgowej
1.3. Podsumowanie w zakresie metod oceny przyczepności kół jezdnych pojazdu do nawierzchni drogi w miejscu zdarzenia drogowego

2. Koncepcja, budowa i działanie miernika tarcia µ-PW
2.1. Koncepcja próbki gumowej
2.2. Koncepcja pomiaru współczynnika tarcia próbki gumowej względem podłoża
2.3. Koncepcja konstrukcji i budowa miernika µ - PW
2.4. Koncepcja i zadania elektronicznego układu pomiaru, kontroli i sterowania miernika tarcia µ -PW
2.4.1. Funkcje centralnego sterownika
2.4.2. Zadania i funkcje panelu sterowania i kontroli
2.4.3. Zadania i funkcje łącza bezprzewodowego i programu do obsługi miernika tarcia µ --PW
2.5. Analiza cech i funkcji użytkowych miernika tarcia µ -PW

3. Analiza właściwości miernika tarcia µ -PW w warunkach drogowych
3.1. Dobór parametrów pomiaru i obliczeń miernika µ - PW
3.1.1. Ocena powtarzalności wyników pomiaru
3.1.2. Ocena wpływu zmian warunków współpracy z podłożem na wynik pomiaru współczynnika tarcia próbki gumowej
względem podłoża
3.1.3. Ocena wrażliwość miernika tarcia µ -PW na działania operatora podczas realizacji pomiaru
3.1.4. Ocena wrażliwość miernika na zmiany różnych właściwości podłoża w rzeczywistych warunkach drogowych
3.1.5. Analiza porównawcza wyników pomiaru współczynnika tarcia próbki o nawierzchnię drogi mierzonego różnymi metodami
3.1.6. Podsumowanie w zakresie analizy właściwości miernika tarcia µ -PW

4. Analiza korelacji pomiędzy wynikami pomiaru współczynnika tarcia próbki gumowej a przyczepnością rzeczywistych opon do nawierzchni drogi
4.1. Opis zastosowanego modelu współpracy koła z podłożem
4.2. Eksperymentalne badania porównawcze i przykładowe wyniki pomiarów
4.3. Określenie wartości współczynników modelu koła odpowiadających określonym warunkom ruchu koła na podstawie wyników eksperymentalnych badań porównawczych
4.4. Wyrażenie wyniku oraz niepewności oszacowania wartości współczynnika przyczepności koła ogumionego do nawierzchni drogi
4.5. Wnioski w zakresie wyników porównawczych badań eksperymentalnych

5. Podsumowanie

Literatura


70 stron, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022