|

PRZENOŚNY SYSTEM OCENY PRZYCZEPNOŚCI KÓŁ JEZDNYCH POJAZDU
LUTY W. wydawnictwo: WYD PW, 2012, wydanie I cena netto: 31.50 Twoja cena 29,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Przenośny system oceny przyczepności kół jezdnych pojazdu do nawierzchni drogi w
procesie opisu miejsca zdarzenia i rekonstrukcji wypadków drogowych
Wstęp
1. Metody oceny przyczepności kół jezdnych pojazdu do nawierzchni drogi
1.1. Metody bezpośrednie
1.1.1. Testy z udziałem pojazdu
1.1.2. Testy bezpośrednie oceny przyczepności pojedynczego koła ogumionego do podłoża
1.2. Metody pośrednie oceny przyczepności kół jezdnych pojazdu do nawierzchni drogi
1.2.1. Metody pośredniej oceny przyczepności kół jezdnych pojazdu do podłoża z
zastosowaniem próbki toczonej
1.2.2. Metody pośredniej oceny przyczepności kół jezdnych pojazdu do podłoża z
zastosowaniem próbki ślizgowej
1.3. Podsumowanie w zakresie metod oceny przyczepności kół jezdnych pojazdu do
nawierzchni drogi w miejscu zdarzenia drogowego
2. Koncepcja, budowa i działanie miernika tarcia µ-PW
2.1. Koncepcja próbki gumowej
2.2. Koncepcja pomiaru współczynnika tarcia próbki gumowej względem podłoża
2.3. Koncepcja konstrukcji i budowa miernika µ - PW
2.4. Koncepcja i zadania elektronicznego układu pomiaru, kontroli i sterowania miernika
tarcia µ -PW
2.4.1. Funkcje centralnego sterownika
2.4.2. Zadania i funkcje panelu sterowania i kontroli
2.4.3. Zadania i funkcje łącza bezprzewodowego i programu do obsługi miernika tarcia µ
--PW
2.5. Analiza cech i funkcji użytkowych miernika tarcia µ -PW
3. Analiza właściwości miernika tarcia µ -PW w warunkach drogowych
3.1. Dobór parametrów pomiaru i obliczeń miernika µ - PW
3.1.1. Ocena powtarzalności wyników pomiaru
3.1.2. Ocena wpływu zmian warunków współpracy z podłożem na wynik pomiaru
współczynnika tarcia próbki gumowej
względem podłoża
3.1.3. Ocena wrażliwość miernika tarcia µ -PW na działania operatora podczas
realizacji pomiaru
3.1.4. Ocena wrażliwość miernika na zmiany różnych właściwości podłoża w
rzeczywistych warunkach drogowych
3.1.5. Analiza porównawcza wyników pomiaru współczynnika tarcia próbki o
nawierzchnię drogi mierzonego różnymi metodami
3.1.6. Podsumowanie w zakresie analizy właściwości miernika tarcia µ -PW
4. Analiza korelacji pomiędzy wynikami pomiaru współczynnika tarcia próbki
gumowej a przyczepnością rzeczywistych opon do nawierzchni drogi
4.1. Opis zastosowanego modelu współpracy koła z podłożem
4.2. Eksperymentalne badania porównawcze i przykładowe wyniki pomiarów
4.3. Określenie wartości współczynników modelu koła odpowiadających określonym
warunkom ruchu koła na podstawie wyników eksperymentalnych badań porównawczych
4.4. Wyrażenie wyniku oraz niepewności oszacowania wartości współczynnika
przyczepności koła ogumionego do nawierzchni drogi
4.5. Wnioski w zakresie wyników porównawczych badań eksperymentalnych
5. Podsumowanie
Literatura
70 stron, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.
|