wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 42.89 40,75   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STRATEGIA 2 W 1


SZCZĘSNY T.

wydawnictwo: EMKA, 2013, wydanie I

cena netto: 42.89 Twoja cena  40,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategia 2 w 1


"Innowacja to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić innowację sposobem na biznes."

- Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku

"Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach..."

- Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Środkowy Wschód

"Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym."

- Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A.

"Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller."

- Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Innovatika


Tomasz Szczęsny. Założyciel 4 innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej


Podziękowania

Wstęp

Rozdział I. Dlaczego tworzenie innowacji jest takie trudne?
Mózg - tworzenie schematów przeszkadza
Burza mózgów - czy jest skuteczna?
Wykorzystywanie losowości do tworzenia innowacji
Duże firmy nie są innowacyjne
Czy kreatywności można się nauczyć?

Rozdział II. Czym jest strategia 2w1
Tworzenie strategii 2w1

Rozdział III. Fizyczna bliskość
Ćwiczenie 2w1

Rozdział IV. Dodatkowa wartość
Tworzenie dodatkowej wartości
Dodatkowa wartość jako źródło przewagi konkurencyjnej
Jednostronna nieuwaga i rola interpretatora

Rozdział V. Nowy model biznesowy
Samoobsługa
Vending
Drive-through
Model dyskontu
Freemium
2w1 w edukacji

Rozdział VI. Zestawy
Tworzenie zestawów
Podsumowanie

Rozdział VII. Jak korzystać ze strategii 2w1
Wdrażanie strategii 2w1
Model dzidy

Rozdział VIII. Ograniczenia stosowania strategii 2w1
Taktyka 2 za 1
Sztuczki
Dodatkowa wartość musi być prawdziwa
Innowacja technologiczna nie zawsze jest innowacją wartości
Strategia 2w1 niekoniecznie musi doprowadzić do innowacji burzącej
Trzeba wiedzieć, kiedy się widzi prawdziwą innowację
Dowód słuszności strategii 2w1

Słowo na koniec
A teraz... zrób to sam
Dodatek A
Dodatek B


124 strony, Format: 13,5x21,5 cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022