wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MORALNOŚĆ I KONSUMPCJA WE WSPÓŁCZESNYM SPOŁECZEŃSTWIE POLSKIM


ADAMCZYK G. / STUDIUM SOCJOLOGICZNE

wydawnictwo: KUL, 2013, wydanie I

cena netto: 60.60 Twoja cena  57,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Moralność i konsumpcja we współczesnym społeczeństwie polskim.

Studium socjologiczne


Wstęp

Rozdział I
Socjologia moralności jako dyscyplina naukowa
§ 1. Z historii socjologii moralności w świecie
§ 2. Z historii polskiej socjologii moralności
§ 3. Przedmiot socjologii moralności i jej podstawowe założenia teoretyczno-metodologiczne

Rozdział II
Moralność w społeczeństwie konsumpcyjnym
§ 1. Dychotomie w społeczeństwie konsumpcyjnym
§ 2. Cechy moralności "konsumentów"
§ 3. Nowe znaczenie samorealizacji w społeczeństwie konsumpcyjnym

Rozdział III
Społeczeństwo polskie pomiędzy moralnością nomocentryczną a autocentryczną
§ 1. Segmenty moralności
§ 2. Etos pracy
§ 3. Między rygoryzmem moralnym a relatywizmem
§ 4. Koncepcja "udanego" życia

Rozdział IV
Wybrane psychiczno-społeczne uwarunkowania orientacji moralnych
§ 1. Zmienność orientacji moralnych w zależności od cech socjodemograficznych i statusowych
§ 2. Społeczno-kulturowe determinanty orientacji moralnych
§ 3. Związki pomiędzy cechami indywidualnymi a orientacjami moralnymi

Rozdział V
Style zachowań konsumenckich Polaków
§ 1. Racjonalność zachowań konsumenckich
§ 2. Demonstratywne zachowania konsumenckie
§ 3. Kompensacja przez konsumpcję i zagrożenie zakupoholizmem

Rozdział VI
Wybrane psychiczno-społeczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
§ 1. Zmienność zachowań konsumenckich w zależności od cech socjodemograficznych i statusowych
§ 2. Społeczno-kulturowe determinanty zachowań konsumenckich
§ 3. Związki pomiędzy cechami indywidualnymi a zachowaniami konsumenckimi

Rozdział VII
Elementy etosu współczesnego polskiego konsumenta
§ 1. Moralność polskiego konsumenta
§ 2. Wybrane wskaźniki stylów życia Polaków
§ 3. Społeczne, kulturowe i indywidualne uwarunkowania stylów życia

Zakończenie

Bibliografia
Źródła internetowe
Nota bibliograficzna
Summary
Indeks osobowy


444 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022