wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 94.09 89,39   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

RELACJE INWESTORSKIE W NOWOCZESNEJ SPÓŁCE GIEŁDOWEJ


KRUG A.M.

wydawnictwo: POLIGRAF, 2010, wydanie I

cena netto: 40.40 Twoja cena  38,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad w Polsce nastąpił proces budowania modelu relacji inwestorskich, który zakłada aktywną i nowoczesną komunikację z inwestorem oraz twórcze rozwijanie narzędzi Investor Relations. Spółki giełdowe zdają sobie sprawę, że ze względu na konkurencję ich obowiązkiem jest dbać o poziom relacji inwestorskich oraz nieustannie go podnosić. Tylko aktywne działania IR będą wpływały pozytywnie na wizerunek spółki, zaufanie do zarządu, satysfakcję akcjonariuszy, a w rezultacie wzrost lub utrzymanie kursu akcji i optymalną wycenę spółki.

Książka Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej przedstawia główne zagadnienia związane z relacjami inwestorskimi. Autorka przedstawiła obraz polskiego IR, propozycję nowatorskich i oryginalnych rozwiązań dla polskich spółek giełdowych, które umożliwiają osiągnięcie statusu nowoczesności w zakresie relacji inwestorskich, a także propozycję innowacyjnego programu IR zapewniającego zmianę wizerunku spółki.

Publikacja może stanowić wartościowy materiał dla studentów uczelni ekonomicznych, osób zajmujących się relacjami inwestorskimi w spółkach, analityków oraz inwestorów giełdowych.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział I - Miejsce relacji inwestorskich w podstawach wiedzy o rynku kapitałowym
1.1 Postrzeganie polityki informacyjnej spółki przez rynek kapitałowy
1.2 Obowiązki informacyjne spółek publicznych
1.2.1 Regulacje prawne określające obowiązki informacyjne spółek giełdowych
1.2.2 Prospekt emisyjny i memorandum informacyjne
1.2.3 Raporty okresowe i bieżące jako narzędzia zwiększające wartość spółki
1.2.4 Sankcje za naruszenie obowiązków informacyjnych
1.3 Organizacja, funkcje i zakres działań relacji inwestorskich
1.4 Uczestnicy rynku relacji inwestorskich
1.5 Instrumenty investor relations
1.6 Nowe technologie i praktyki internetowe w relacjach inwestorskich

Rozdział II - Relacje inwestorskie a wycena firmy
2.1 Relacje inwestorskie a wartość firmy
2.2 Obieg informacji i ich wpływ na wycenę
2.3 Strategia komunikacji wobec rosnących potrzeb inwestorów
2.4 Style prowadzenia relacji inwestorskich

Rozdział III - Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej
3.1 Relacje inwestorskie w strukturze firmy i warsztat specjalisty IR
3.2 Harmonogram działań IR w zakresie komunikowania się z inwestorami
3.3 Publikacje spółki źródłem wiedzy dla uczestników rynku kapitałowego

Rozdział IV - Analiza stanu relacji inwestorskich wybranych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych SA
4.1 Opis i organizacja badań
4.3.Interpretacja i podsumowanie wyników badań
4.4 Przyszłość i wyzwania dla relacji inwestorskich w Polsce

Rozdział V - Propozycja modelu relacji inwestorskich gwarantującego zmianę wizerunku
5.1 Nowa koncepcja działań i metody podniesienia atrakcyjności programu IR
5.2 Korzyści z przyjęcia nowego modelu IR.

Zakończenie

Bibliografia

Literatura

Prasa

Źródła internetowe

Akty prawne i materiały źródłowe

Spis tabel

Spis rysunków

Spis wykresów

 


232 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022